مجرد در همایش وقف بيان کرد:

آیت الله قربانی یکی از بزرگترین وقف کنندگان گیلان هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیراجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه همه ارگانها و نهادهای استان دارای سبقه اسلامی هستند، گفت: حضرت آیت الله قربانی یکی از بزرگترین وقف کنندگان گیلان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مهدی مجرد مدیراجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان پیش ازoghaf00003-500x375 ظهر امروز(دوشنبه) در همایش “همه واقف باشیم” که به همت اداره کل اوقاف استان بر گزار شد، با تاکید بر اینکه الگوهای مذهبی ما ،قانون اجرایی هستند افزود: اگروقف در جامعه رواج یابد بسیاری از مشکلات اقتصادی مرتفع خواهد شد.

مجرد با بیان اینکه همه ارگانها و نهادهای استان دارای سبقه اسلامی هستند، افزود: حضرت آیت الله قربانی یکی از بزرگترین وقف کنندگان گیلان هستند.

وی با اشاره به ساخت مصلی بزرگ رشت توسط شهید ایت الله احسان بخش اظهار کرد: این شهید بزرگوار با ساخت این بنا خدمت بزرگی به مردم گیلان کرد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه روزی این انتقاد بر مصلی وارد شد که مسجد به این بزرگی چه نیاز است اظهار کرد: امروز در نماز جمعه ما با کمبود مکان مواجه می شویم و اهمیت این مکان مذهبی اینگونه روشن می شود./۸ دی

Share