دبیرکل جبهه پایداری در یادواره شهدای گلسار رشت

آیت‌الله بهجت تمام کارها را برای خدا انجام می‌داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی شب گذشته در مراسم یادواره شهدای گلسار در حسینیه شاهد ویژگی آیت‌الله بهجت را خدامحوری خواند و بیان کرد: آیت‌الله بهجت تمام کارها را برای خدا انجام می‌داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی امشب در مراسم یادواره شهدای گلسار در حسینیه شاهد این شهر مجالس شهدا را پیدا کردن راهکار برای تعالی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی در تمام دوران تاریخ بی‌سابقه است.

وی افزود: اولیای الهی تاکنون چنین توفیقی نداشتند و این توفیق برای مردم ایران ایجاد شده است.hoseinie shahed  (26)

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه نسل‌های دوم و سوم  انقلاب نیز بر سر سفره شهدا نشسته‌اند، بیان کرد: امیدواریم نسل امروز مبتلا به مفت‌خواری نشود و جوانان بدانند انقلاب اسلامی ارزان به دست نیامده و خون دل‌ها خورده شده است.

وی با تأکید بر حفظ نظام اسلامی تصریح کرد: اگر حتی تمام ما فدا شویم انقلاب اسلامی باید پا برجا بماند.

آقاتهرانی به از خودگذشتگی شهدا نسبت به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی در هیچ جای دنیا نمونه ندارد.

وی با اشاره به اینکه برای چند رأی کم و یا زیاد شدن در انتخابات نباید فتنه ایجاد کرد، متذکر شد: فضا را نباید برای شاد کردن دشمنان فراهم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس ابتکار امام راحل و مقام معظم رهبری را شریک کردن تمام مردم در نظام اسلامی خواند و افزود: افرادی که در ۹ دی ۸۸ شرکت کرده بودند برای پایدار ماندن انقلاب اسلامی به خیابان آمدند.

وی با تصریح بر اینکه کار نباید به جایی برسد که اصل نظام ضربه بخورد، خاطرنشان کرد: ضربه‌زدن به اصل نظام نابود کردن دین بوده و حفظ نظام اوجب واجبات است.

وی نظام اسلامی را بسیار ارزشمند خواند و یادآور شد: برخی‌ها به دلیل اینکه قیمت آنها کم است انقلاب را به مفت می‌فروشند.

آقاتهرانی در ادامه ولی فقیه را فصل‌الخطاب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه وارد کردن به نظام است، اظهار داشت: دشمن با سکولاریته کردن مسئولان می‌خواهد به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ایجاد فاصله بین مردم و دین توسط دشمنان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: می‌خواهند خدا را از جامعه بگیرند.

آقاتهرانی، ویژگی آیت‌الله بهجت را خدامحوری خواند و بیان کرد: آیت‌الله بهجت تمام کارها را برای خدا انجام می‌داد.

وی، نظر ولی فقیه در انجام امور را اصل دانست و تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم رضای خداوند در چه اموری است.

 آقای تهرانی با تأکید براینکه خدامحوری نباید کنار گذاشته شود، یادآور شد: بعضی از افراد خداوند را در حاشیه عبادت می‌کنند اما خدا باید در مدارس، دانشگاه‌ها و … محور باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به حضور خداوند در مجالس عزاداری محرم و مسجد اشاره کرد و افزود: خداوند باید در تمام زندگی مردم حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه در تمام لحظه‌ها باید خداوند را در زندگی ناظر بدانیم، اظهار کرد: دشمن از این موضوع می‌ترسد که خداوند در سیاست ما باشد.

آقاتهرانی، پیروزی در دفاع مقدس را به دلیل خدامحوری دانست و بیان کرد: خداوند را باید در بازار و دیگر عرصه‌های جامعه حاضر بدانیم و تنها در نماز و روزه کفایت نمی‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان دنیای غرب را سکولار خواند و گفت: دشمن اهل پایبندی به عهد و پیمان نیست./فارس

حکیمی،

Share