آزمون بزرگ برای نماینده آستارا

آیاشخصی که به استعمال موادمخدرشهرت دارد،فرماندارآستارا میشود؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از شهرداران اسبق غرب گیلان و مورد حمایت حزب کارگزاران و حزب منحله مشارکت که در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده بود، از گزینه های فرمانداری آستارا محسوب می شود!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از ۸ دی نیوز , با وجود اینکه وی مورد حمایت حزب کارگزاران می باشد، بی شک مواضعش با منش و تفکر سیاسی نماینده اصولگرای آستارا منافات دارد و جای بسی تأمل است که چرا این نماینده با این موضوع به طور آشکار مخالفت نمی کند!

یکی از شهرداران اسبق غرب گیلان و مورد حمایت حزب کارگزاران و حزب منحله مشارکت که در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده بود، از گزینه های فرمانداری آستارا محسوب می شود!

این شخص که در محاکم مختلف امنیتی دارای سوابق و کارنامه نامطلوبی است، از نشست و برخاست با افراد مسئله دار تا مواضع تند علیه ارزشها را در پرونده کاری خود دارد.

astara-500x326

وی قبل از تصدی پست شهرداری، یکی از رانندگان تاکسی غرب گیلان بود که رایزنی با اعضای شورا سبب شهردار شدنش شد!

سوال اینجاست این شخص که در شهرستان های غرب گیلان به استعمال مواد مخدر شهرت دارد، چطور می خواهد رئیس کمسیون مبارزه با مواد مخدر آستارا شود؟؟؟!!!

حال با وجود اینکه وی مورد حمایت حزب کارگزاران می باشد، بی شک مواضعش با منش و تفکر سیاسی نماینده اصولگرای آستارا منافات دارد و جای بسی تأمل است که چرا این نماینده با این موضوع به طور آشکار مخالفت نمی کند!

عموما در تغییرات و جابه جایی در بین دولت ها افراد منفعت طلب و فرصت طلب جهت گرفتن پست های کلیدی سر بر می آورند و تلاش می کنند تا با استفاده از لابی گری قوی به مقصود خود برسند.

حساسیت افکار عمومی هم به دلیل وجود همین افراد نالایق و فرصت ­طلب است. البته ناگفته نماند که استاندار گیلان کسی نیست که نسبت به شرایط و جوّ استان و شهرستان های آن بی اطلاع باشد چون مشاوران معتمدی از شهرستان های استان به او مشاوره می دهند.

لذا مسئولان عالی استان بهتر است قبل از هرگونه انتصابی، صلاحیت فردی و ظرفیت ها و خواسته عمومی آن منطقه را هم مد نظر قرار دهند تا افراد سودجو بر کرسی های مختلف شهر ننشینند.

 

Share