مهندس جعفرزاده در جلسه کارگروه اشتغال

آمار ایجاد شغل با بیکاری های موجود در جامعه مطابقت ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت خواستار انعکاس امار درست به جامعه شد و گفت:آمار اشتغال استان با بیکاری های جامعه مطابقت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس غلامعلی جعفرزاده شامگاه ۴ دی ماه در جلسه کارگروه اشتغال استان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، از برگزاری این جلسه در ساعات غیر اداری قدردانی کرد و گفت: این امر موجب می شود تا مشکلات مردم بر زمین نماند.

jafarzadeh1

وی اضافه کرد: امروز اشتغال بزرگترین دغدغه کشور است و اشتغال بدون تولید معنا ندارد.

جعفرزاده با بیان اینکه حفظ اشتغال استان از تولید اشتغال جدید مهمتر است، ادامه داد: تعطیلی صنایع مشکلات بسیاری برای جامعه به وجود می آورد و جلوگیری از این امر نیاز به تامین سرمایه در گردش این واحدهای تولیدی از سوی بانکها دارد.

وی تصریح کرد: لازم است در ارائه آمار در جهت ایجاد اشتغال دقت بیشتری انجام شود زیرا برخی موارد آمار با واقعیتی که در جامعه می بینیم تطبیق نیست .

نماینده مردم رشت با تاکید بر اینکه اگر آمارهای واقعی اعلام شود ما می توانیم مشکلات را شناسایی کنیم، گفت: باید از فضای تعاملی که در استان ایجاد شده است نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: دوشنبه هفته آینده نمایندگان گیلان با رییس جمهور جلسه دارند و آمار درست می تواند ما را در انعکاس درست مشکلات مردم گیلان یاری کند.

جعفرزاده گفت: ما برای کمک به مردم آمده ایم و فراموش نکنیم که گیلان استان خودمان است و هر مشکلی در آن همه ما را رنج خواهد داد.

وی از دستگاهها خواست اگر مشکلی با وزارتخانه شان دارند را به ما ابلاغ و به راستی از پتانسیل مجمع نمایندگان استان استفاده کنند.

جعفرزاده با اشاره به اینکه زمان تلفیق بودجه است و برآنیم دو مصوبه ملی در قانون بودجه بگذاریم،گفت: اگرچه زمان پیشنهاد جدید برای بودجه به پایان رسیده است اما با آگاهی از مشکلات استان خواهیم توانست در بودجه ۹۳ دو ماده ملی تصویب کنیم تا مشکلات اشتغال در استان را به حداقل برسانیم./ایسنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share