آخرین اخبار از حمله مسلحانه امروز به بانک تجارت + جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  قبل از ظهر امروز چند سارق مسلح با دو دستگاه موتور سیکلت به بانک تجارت شعبه عبدالمطلب شهر مشهد حمله کرده و توانستند با سرقت حدود پنجاه میلیون تومان وجه نقد متواری شوند. بنا به گفته منابع آگاه موتورسوران که دو جوان بوده اند با ورود ناگهانی به این بانک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  قبل از ظهر امروز چند سارق مسلح با دو دستگاه موتور سیکلت به بانک تجارت شعبه عبدالمطلب شهر مشهد حمله کرده و توانستند با سرقت حدود پنجاه میلیون تومان وجه نقد متواری شوند.

7406_729بنا به گفته منابع آگاه موتورسوران که دو جوان بوده اند با ورود ناگهانی به این بانک و تهدید اسلحه در چند دقیقه اقدام به این سرقت کردند.
سیستم های امنیتی بانک در حین سرقت عمل نکرده و پس از دقایقی از فرار سارقان آژیر بانک به صدا در آمد!

شعبه عبدالمطلب بانک تجارت با کد شعبه  ۴۱۲۵ در بلوار عبدالمطلب چهارراه لاله که یکی از پرجمعیت‌ترین نقاط شهر مشهد می‌باشد قرار دارد.
فرمانده انتظامی مشهد نیز در این باره گفت: با توجه به سرنخ های به دست آمده تلاش برای دستگیری سارقان مسلح بانک تجارت شعبه بلوار عبدالمطلب این شهر ادامه دارد.
سرهنگ ˈاحد کریمیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدام ها برای دستگیری سارقان مزبور افزود: به دنبال اعلام سرقت مسلحانه از بانک تجارت شعبه عبدالمطلب مشهد، ماموران کلانتری شفا و کارآگاهان پلیس آگاهی در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر رساندند.

وی گفت: براساس اظهارات نخست مسوولان بانک مزبور، دو سارق جوان حدود ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد از این بانک به سرقت بردند.

وی اظهار داشت: پلیس با توجه به بررسی های علمی صورت گرفته در محل وقوع سرقت، به سر نخ هایی دست یافته که بزودی منجر به شناسایی و دستگیری عاملین این سرقت می شود.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: همچنین بر اساس مستندات و تصاویر به دست آمده، بررسی های پلیسی در باره اسلحه کلت مورد استفاده سارقان و اصلی یا قلابی بودن آن آغاز شده است.

سرهنگ کریمی افزود: سامانه های کنترلی و حفاظتی بانک همزمان با وقوع سرقت عمل نکرده و آژیر خطر نیز پس از فرار سارقان به صدا در آمده است./صبحانه

Share