خبرهاي خوش براي طرفداران موسيقي

بهار موسیقی در رشت; از سنتی تا پاپ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این روزها که فصل سرد زمستان در حال گذار می باشد ، خبری خوش از حوزه موسیقی هوایی بهاری با خود به ارمغان آورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گیلان از گذشته تاکنون یکی از قطب های موسیقی بوده و مردمان این دیار علقه خاصی به هنر به خصوص موسیقی دارند.

99این روزها که فصل سرد زمستان در حال گذار می باشد ، خبری خوش از حوزه موسیقی هوایی بهاری با خود به ارمغان آورده است.

رضا ثقتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر از اجرای بیش از ۱۲ گروه موسیقی در زمستان امسال در شهر رشت خبر داد و گفت : این کنسرت های موسیقی ۹۰% سنتی و ۱۰% پاپ خواهند بود.

وی از اجرای گروه نکیسا به سرپرستی ابراهیم نعمتی زاده ، کنسرت گروه سحوری به سرپرستی محمد رضا فهیم ، کنسرت گروه نوآنس به سرپرستی ابراهیم باقری ، کنسرت گروه کوبه به سرپرستی صابر غلامی ، کنسرت گروه محمد مهدی قادری ، کنسرت گروه باران به سرپرستی سهیل نفیسی ، اجرای ارکستر موسیقی گیلان به سرپرستی کیوان حبیب زاده در ماههای باقیمانده سال نام برد و افزود : اجرای چند کنسرت پاپ با حضور خوانندگان مشهور کشور نیز در فصل زمستان در شهر رشت برگزار خواهد شد.

این مسوول افزود : مراحل صدور مجوز این کنسرت ها یا بعضاً صادر گردیده و یا در بخش پایانی آن می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان ابراز امیدواری کرد که : یقیناً اجرای این کنسرت ها که شامل تلاش چندین ماهه فعالان حوزه موسیقی استان و کشور بوده باعث ارتقاء سطح موسیقی این استان و موجب غنای آن و انتقال باور ها و فرهنگ نیاکان ما به نسل حاضر خواهد شد.

وی از تمامی علاقمندان به هنر موسیقی دعوت نمود تا با همراهی و حمایت و حضور خود به رونق این کنسرت ها دوام و قوام بیشتری دهند.

 

Share