در گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي مطرح شد

۳۷ نماینده مجلس از سعید مرتضوی کارت هدیه دریافت کردند!!!+سند

پس از قرائت گزارش جنجالی تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، یکی از بند‌هایی که توجه بیشتر نمایندگان و رسانه‌ها‌ را به خود جلب کرد، اعلام خبر دریافت مبالغی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سعید مرتضوی، رئیس وقت سازمان تأمین اجتماعی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تابناک پس از قرائت گزارش جنجالی تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، یکی از بند‌هایی که توجه بیشتر نمایندگان و رسانه‌ها‌ را به خود جلب کرد، اعلام خبر دریافت مبالغی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سعید مرتضوی، رئیس وقت سازمان تأمین اجتماعی بود.

در این گزارش ‌این گونه آمده است: مبلغ یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال کارت هدیه حسب اسناد ثبت شده مالی از بودجه در اختیار مدیرعامل سازمان به ۳۷ تن از نمایندگان مجلس (با درج کد در اسناد و بدون ذکر مشخصات) در اردیبهشت ماه سال جاری سند خورده است.

بنا بر این گزارش، هیأت جهت تأیید سند مربوطه اعلامی، نام‌ها را از امور مالی سازمان درخواست کرد و در پاسخ اعلام شد، هویت نمایندگان محترم تنها در اختیار آقای مرتضوی است. در مذاکره حضوری با ایشان اعلام نمود به شرط عدم افشای هویت نمایندگان لیست مربوطه را تحویل رئیس هیأت می‌دهد که با پاسخ هیأت مبنی بر اینکه هیچ سندی در تحقیق و تفحص محرمانه نخواهد ماند، روبه‌رو شد.

با توجه به موارد یاد شده‌ در گزارش تحقیق و تفحص، هنوز نام کسانی که این مبالغ را در قالب کارت هدیه از سازمان تأمین اجتماعی دریافت کرده‌اند، در دست نیست و به جای نام افراد، کد برای آن‌ها در سند مربوطه ذکر شده است.

 «تابناک» اسنادی را که مربوط به تحویل کارت هدیه به این افراد است‌، را منتشر کرده:
sanadsanad1
پس از دیدن این اسناد، شاید نخستین احتمالی ‌که به ذهن هر بیننده‌ای برسد، این باشد که چگونه می‌شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ‌در ازای دریافت این مبالغ ناچیز ‌و وامدار کردن خود به آن، به وظایف نمایندگی‌شان عی توانند عمل نمایند؟! البته اگر از این دید ‌به این موضوع نگاه شود که نمایندگان مبالغ دریافتی را هزینه ‌مصارف شخصی ‌نکرده‌اند نیز جای بحث دارد! دیگر آنکه‌ با این مبالغ می‌توان چه کاری ‌برای حوزه انتخابی ‌یا مردمی که به شما اعتماد کرده‌اند، انجام داد؟!

لازم به ذکر است که تعدادی از اسامی که در لیست منتشر شده توسط تابناک مات شده است،نماینده مجلس نبوده اند و چون ارتباطی با موضوع این گزارش نداشته اند نامشان قلم گرفته شده است. در خبرهای بعدی تابناک و بر اساس موضوع نام این افراد نیز منتشر خواهد شد.

 

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share