به گزارش دیارمیرزا:

یار نزدیک احمدی نژاد از او جدا شد+تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دلیل مشترک جدایی ها. باگذشت حدود ۵ ماه از پایان کار دولت دهم، یکی دیگر از یاران نزدیک احمدی نژاد، ادعای قطع رابطه با او به یک دلیل آشنا را مطرح کرد.

 به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دلیل مشترک جدایی ها. باگذشت حدود ۵ ماه از پایان کار دولت دهم، یکی دیگر از یاران نزدیک احمدی نژاد، ادعای قطع رابطه با او به یک دلیل آشنا را مطرح کرد.«مسعود زریبافان» که از جمله نزدیک ترین یاران احمدی نژاد در دولتهای نهم و دهم بود، در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،از قطع ارتباط خود با رئیس‌جمهور سابق به دلیل ارتباط وی با مشایی خبر داده است.

زریبافان  گفته : «دلیل قطع ارتباط ما با ایشان به دلیل ارتباط تنگاتنگش با آقای مشایی است.»

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت احمدی‌نژاد درباره شایعاتی مبنی بر حضورش در دانشگاه ایرانیان هم گفته: «من در این دانشگاه حضور ندارم و اساسا مدت‌هاست از ایشان بی‌اطلاعم و با ایشان قطع ارتباط کرده‌ام.»

IMG16252224

۳۰ مهر ۸۸:

زریبافان در جلسه‌ای با علمای خوانسار و گلپایگان در مورد پاسخ به انتقاداتی که شرکت‌کنندگان به عملکرد مشایی داشتند گفت:«مشایی را ۳۰ سال است که می‌شناسم و رفاقت دیرینه با او دارم در مورد او باید بگویم که نکات مطرح شده در مورد او واقعیت ندارد .مشایی عضو حجتیه نیست و اصلا حجتیه‌ای وجود ندارد و چیزی از این انجمن باقی نمانده است.»

او در این جلسه تاکید کرده است که مشایی دائم‌الذکر بوده و اهل توسل است و هر تصمیمی که بگیرد بر آن باقی می‌ماند.

خرداد ۸۹:

خرداد ۸۹- روزنامه تهران امروز از قول «مسعود زریبافان» نوشت:«در دولت آقای احمدی‌نژاد عده ای برای خدمتگزاری جمع شده اند و همه از یک نوع، یک جنس و یک ارتباط با رئیس جمهور هستند. در این جمع دور و نزدیک معنا ندارد.موضوع حضور برخی دولتمردان مانند آقای مشایی در انتخابات یازدهم جزو گمانه زنی های ناصحیح است.البته هر کس برای خود می تواند حدسی بزند اما در واقع اینطور نیست که این حدس ها صحت داشته باشد.»

اسفند ۸۹:

جشن چهره سال مجله «رونا» در حالی برگزار شد که در این جشن، جایزه چهره برتر فرهنگی سال به «اسفندیار رحیم مشایی» رسید. اتفاقا متن  معرفی چهره  این  بخش را هم «مسعود زریبافان» خواند. متنی که این طور آغاز می شد:«آینده گرا و دوراندیش در تبیین جریان های فرهنگی در دهه آینده، توانمند در پردازش هندسه فرهنگی کشور، پایش رویکردهای سنتی در عرصه فرهنگی و توسعه همه جانبه آن با برداشت از تمام ذائقه های فرهنگی و تولید ایده های فرهنگی در بستر ایران اسلامی»

در ادامه این مراسم هنگامی که مجری مراسم از علی آبادی خواست که بالاخره مسکن خدیجه آزادپور، ووشوکار طلایی ایران در بازیهای آسیای گوانگ ژو را بدهند و در نهایت از مشایی هم درخواست کرد که پیگیر رسیدن این قهرمان به حقش بشود، زریبافان بلندگو را از مجری گرفت و عنوان کرد: «یکی باید به خود آقای مشایی خونه بدهد، چون ایشون خودش خونه نداره.»

 451446_967

هرچند، مدتی بعد  زریبافان در توضیح این ماجرا گفت که این مراسم در سال گذشته برگزار شده و او بدون آگاهی از محتوای جلسه به اصرار یکی از اعضای سابق هیات دولت در آن شرکت کرده است. وی ادامه داده است که در حین برگزاری مراسم پس از اطلاع از محتوای جلسه محل را ترک کرده ولی با اصرار دعوت‌کننده مجددا به برنامه برگشته است.

زریبافان چندوقت بعد در حاشیه حضورش در نماز جمعه تهران هم، سخنان آن روزش را پس گرفت. روزنامه جوان شنبه ۲۱ خرداد ۹۰ در این باره نوشت:«م سعود زریبافان که روز گذشته در نماز جمعه تهران به دلیل انتشار خبری در مورد حمایت وی از مشایی مورد انتقاد برخی از جانبازان قرار گرفت، گفت: من اشتباه کردم که این حرف را زدم و حرف خودم را پس می گیرم!»

451445_555

پیش از این هم افرادی همچون «داوود احمدی نژاد» برادر رئیس جمهور دولت نهم و دهم و وزرایی مثل «محمدحسین صفار هرندی»،«کامران باقری لنکرانی»، «پرویز فتاح» و … از جمله کسانی بودند که از جمع یاران احمدی نژاد رفتند . آن هم با یک دلیل مشترک:«اسفندیار رحیم مشایی».

 با این حساب زریبافان اولین نفر از حلقه نزدیکان احمدی نژاد به او نیست که اظهار می کند با او قطع رابطه کرده است. اما آیا او نفر آخر این زنجیره قطع شده خواهد بود

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share