دكتر تاميني و مهندس جعفرزاده در مراسم معارفه مديركل آموزش و پرورش:

گیلان از نفاق آسیب دیده/آموزش و پرورش بزرگ ترین خانواده نظام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس مجمع نمایندگان استان گیلان با تاکید بر اینکه گیلان بسیار از شرایط نفاق گونه آسیب دیده است، گفت: دیگر نباید با سیاسی کردن هر موضوعی وقت کشی کرده و با اختلاف‌افکنی به حاشیه برویم.

tamini به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر حسن تامینی، رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش گیلان، که در سالن اجتماعات دبیرستان شاهد دختران رشت برگزار شد، با بیان اینکه استان گیلان بسیار از شرایط نفاق گونه آسیب دیده است، اظهار کرد: باید بگذاریم تا روزنه‌های امید بیش از پیش با همدلی‌هایی که اکنون ایجاد شده، به وجود بیاید.

وی با بیان اینکه دیگر نباید با سیاسی کردن هر موضوعی وقت کشی کرده و با اختلاف‌افکنی دوباره در این استان به حاشیه برویم، افزود: شرایط در سطح کشوری و استانی به گونه‌ای است که می‌توان به نحو مطلوب تغییر داد.

دکتر تامینی ایجاد زندگی و شکل گیری خانواده را با فراهم کردن فضای همدلی در استان ضروری دانست و افزود: خوشبختانه در چند ماه اخیر با روی کار آمدن استاندار و مدیران توانمند در استان شاهد تحول خوبی در استان خواهیم بود.

گفتنی است، در این مراسم با حکم علی اصغرفانی، وزیر آموزش و پرورش، از بیش از چهار سال سابقه ایوب نجف زاده، قدردانی و مهدی حاجتی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش گیلان معرفی شد.

 بزرگترین خانواده نظام، آموزش و پرورش است

jafarzadeh5غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در ادامه مراسم با بیان اینکه استفاده از تجارب، منحصر به شخص نیست بلکه استفاده از سرمایه گذاری دولت است، کار در آموزش و پرورش را بسیار سخت توصیف کرد و افزود: مدیر کل آموزش و پرورش سرداران آموزشی را فرماندهی می‌کند.

جعفرزاده به تحریم‌ها اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش بزرگ ترین خانواده نظام است، از این رو باید در جهت حل مشکلات این خانواده تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی اذعان کرد: مجموعه قوه مجریه، مقننه و قضائیه نیز باید تلاش کنند تا مشکلات مردم بیش از پیش حل شود.

جعفرزاده با اشاره به اینکه دیگر وقت اختلاف و درگیری و تنش نیست، یکی از ویژگی‌های مدیر موفق را تلاش بیشتر در جهت رفع مشکلات و محدودیت‎ها عنوان کرد./شبستان

 

Share