در نشست ائمه جمعه استان

گلایه آیت الله قربانی از آمار بالای بیکاری در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تصریح بر اینکه با تدبیر و مدیریت صحیح مشکلات حل می‌شود، گفت: بیکاری در گیلان آمار بالایی دارد و نباید گیلان با این استعدادها این همه مشکلات داشته باشد

حذف و کاهش سرعت‌گیرها در جاده‌های مواصلاتی گیلان اقدام مناسبی است

ghorbaniبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تصریح بر اینکه با تدبیر و مدیریت صحیح مشکلات حل می‌شود، گفت: بیکاری در گیلان آمار بالایی دارد و نباید گیلان با این استعدادها این همه مشکلات داشته باشد .

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در نشست با ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه ائمه جمعه سنگربانان دین هستند، اظهار کرد: استاندار گیلان از افراد درد آشنا و از خانواده‌های نجیب گیلان است و ائمه جمعه نیز آمادگی دارند برای حل مشکلات به کمک استاندار بیایند.

وی با اشاره به اینکه در آینده تاریخ در مورد عملکرد مسئولان قضاوت می‌کند، افزود: باید مردانه آنچه را که در توان داریم برای خدمت به مردم بکار بگیریم .

امام جمعه رشت با تصریح بر اینکه با تدبیر و مدیریت صحیح مشکلات حل می‌شود، گفت: بیکاری در گیلان آمار بالایی دارد و نباید گیلان با این استعدادها این همه مشکلات داشته باشد .

آیت‌الله قربانی خاطرنشان کرد: امام جمعه پیام‌رسان منویات مقام معظم رهبری و  حامی مسئولان و خادمان مردم هستند و به عنوان پدر معنوی مردم و رابط بین مردم و مسئولان ایفای نقش می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه  امام جمعه هر شهر نقش هدایت‌گری افکار و سلیقه های مختلف را در جامعه بر عهده دارد، اظهار کرد:یکی از نعمت‌های انقلاب اسلامی، تأسیس نماز جمعه در شهرهای مختلف کشور  است./تسنیم

Share