گزارش تصویری حضور جلیلی در مراسم روز دانشجو + متن حواشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سعید جلیلی که سومین سخنران این مراسم بود پس از پایان سخنرانی و خروج قالیباف و در میانه سخنرانی صفارهرندی وارد سالن شد و در این لحظه دانشجویان با شعار “برگ برنده ما، شهید زنده ما”، “سرتا زپا حماسه ای؛ ای پاسدار هسته‌ای،” از وی استقبال کردند.

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف دو کاندیدای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش رسانه ها، در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی و انجمن مستقل دانشگاه تهران برگزار شد دانشجویان پرچم‌هایی از ایران و پرچم‌های زرد رنگی که مرگ بر آمریکا روی آن نوشته شده بود در دست داشتند.

همچنین دانشجویان پلاکارت هایی با مضامینی همچون “شهدای هسته ای راهتان ادامه دارد”،” ۱۶ آذر روز استکبار ستیزی است”،” نطنز، فوردو و اراک قلب ماست”،” منافق فتنه گر، اعدام باید گردد” در دست داشتند.

مجری این مراسم نیز در هنگام دعوت از جلیلی خطاب به وی گفت: نماد مقاومت اسلامی در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی و چهره ای دانشگاهی که بر خلاف غرب زدگان علم خود را در سطر سطر قرآن و سنت جستجو می کنند و کسی که تمام حیثیت خود را برای پایی که جا ماند گذاشت تا ذره ای در برابر زیاده خواهی های بیگانگان عقب نشینی نشود. کیست که فراموش کند هر گاه جلیلی به مذاکره می رفت مطمئن بودیم ذره‌ای از حقوق حقه هسته ای ایران کوتاه نخواهد آمد. که دانشجویان نیز بار دیگر شعار “درود بر جلیلی”، “درود بر جلیلی” را سردادند.

در پایان این مراسم با ارائه لوحی توسط جلیلی از همسر شهید علیمحمدی از شهدای هسته ای تقدیر شد.

عکس های زیر از سیدحسن موسوی عکاس فارس، امیرخلوصی عکاس ایسنا و محمدعلی مریزاد عکاس تسنیم حال و هوای امروز دانشکده فنی دانشگاه تهران را نشان می دهد.

72480 72481 72485 72488 72489 72490 72491 72492 72493 jalili 2 jalili 3 jalili 4 jalili 5 jalili 6 jalili

Share