گزارش تصویری بازدید استاندار و جمعی از نمایندگان گیلان از سد آیت الله بهجت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان به همراهی جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از سد آیت الله بهجت واقع در شهر بیجار رودبار بازدید کرد. دکتر محمدعلی نجفی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: سد آیت الله بهجت که ساختش از سال ۸۴ آغاز شده است تاکنون با صرف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان به همراهی جمعی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از سد آیت الله بهجت واقع در شهر بیجار رودبار بازدید کرد.

دکتر محمدعلی نجفی در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: سد آیت الله بهجت که ساختش از سال ۸۴ آغاز شده است تاکنون با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان ۹۶ درصد پیشرفت کار دارد.

وی با بیان اینکه بزودی با تامین اعتبارات لازم شاهد بهره برداری از این طرح بزرگ عمرانی خواهیم بود افزود: برای تکمیل این پروژه مهم اعتبارات لازم را با کمک نمایندگان استان جذب خواهیم کرد.

استاندار گیلان اظهار کرد: بهره برداری از این طرح آغازی خواهد بود برای اینکه شاهد ساخت و افتتاح پروژه های بزرگتر در استان باشیم.

دکتر نجفی افزود: در تلاش هستیم از شخصیت های ملی برای افتتاح این سد دعوت کنیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان هم در این بازدید با بیان اینکه آب سد آیت الهه بهجت یکی از با کیفیت ترین آب های حوزه آبریز درفک است گفت: این طرح اهمیت بسیاری در حوزه اجتماعی و بهداشتی دارد و با افتتاح آن ۷۰ درصد جمعیت شهری استان از آب آن بهره مند می شوند.

آقابیگی افزود: تامین آب مورد نیاز ۱۵۰ هکتار از اراض کشاورزی و تولید ۲۷ گیگاوات برقابی در سال از دیگر ویژگی های سد شهر بیجار است.
sad-bahjat-najafi9 (1) sad-bahjat-najafi9 (2) sad-bahjat-najafi9 (3) sad-bahjat-najafi9 (4) sad-bahjat-najafi9 (5) sad-bahjat-najafi9 (6) sad-bahjat-najafi9 (7) sad-bahjat-najafi9 (8) sad-bahjat-najafi9 (9) sad-bahjat-najafi9

 

Share