کینه آمریکایی از نهادهای انقلاب به نمایش درآمد + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا    قسمت یازدهم از فصل سوم سریال ضد ایرانی هوملند (Homeland)  که در آمریکا درحال پخش است کاملا به ایران پرداخت. قسمت جدید این سریال “ایران هراس” با ورود نیروهای جاسوسی آمریکا به تهران پیگیری شد و در دو بخش به نمایش تصویر رهبر انقلاب پرداخت   .تصویر رهبر انقلاب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا    قسمت یازدهم از فصل سوم سریال ضد ایرانی هوملند (Homeland)  که در آمریکا درحال پخش است کاملا به ایران پرداخت.

قسمت جدید این سریال “ایران هراس” با ورود نیروهای جاسوسی آمریکا به تهران پیگیری شد و در دو بخش به نمایش تصویر رهبر انقلاب پرداخت466013

 

.تصویر رهبر انقلاب در هتل

466014

تصویر رهبر انقلاب در مقر نیروهای سپاه پاسداران

تصویر به نمایش در آمده در این سریال از ایران به شدت ناشیانه و غیر حرفه ای است و ایران را شبیه یک کشور عربی نشان می دهد.

در این قسمت نیروهای آمریکایی برای عملیات تروریستی در ایران موفق می شوند یکی از عوامل خود را به بهانه این که می خواهد به ایران پناهنده شود وارد تهران کنند. این عامل آمریکایی با نام نیکلاس برودی برای اثبات ادعای خود به مصاحبه با تلویزیون ایران می پردازد. اشتباه فاحش صورت گرفته در سریال اینجاست که زیرنویس مصاحبه با او فارسی است اما در کنار صفحه کلمه “خبر عاجل” که عربی است به معنای خبر فوری دیده می شود!

ممکن است این تلقی ایجاد شود که این گزارش در حال پخش از یک شبکه عربی بوده است اما هیچ آرمی از شبکه عربی در تصویر دیده نمی شود. به علاوه مدیر عملیات سیا می گوید براودی در حال مصاحبه با تلویزیون دولتی ایران است.

466015

پخش مصاحبه نیکلاس برودی از تلویزیون ایران

در قسمت یاد شده براودی پس از روبرو شدن با یکی از فرماندهان سپاه و در حالی که آرم سپاه را به سینه خود آویخته است از فرصت استفاده کرده و وی را می کشد.

466016 466017

466018

نمایش آرم سپاه پاسداران

منبع:خبرگزاری اهل‎بیت(ع)

Share