کلاس های دانشگاه امام صادق تهران مختلط شد !!! + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  خبرنامه صادق نوشت: پنجشنبه و جمعه گذشته آخر هفته عجیبی را دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام شاهد بودند که در طول تاریخ دانشگاه از نوادر محسوب می گردد و احتمالا تعجب بسیاری از دانشجویان خصوصا ورودی های جدید را برانگیخت. پنجشنبه گذشته دانشگاه امام صادق علیه السلام علاوه بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  خبرنامه صادق نوشت: پنجشنبه و جمعه گذشته آخر هفته عجیبی را دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام شاهد بودند که در طول تاریخ دانشگاه از نوادر محسوب می گردد و احتمالا تعجب بسیاری از دانشجویان خصوصا ورودی های جدید را برانگیخت.

پنجشنبه گذشته دانشگاه امام صادق علیه السلام علاوه بر داوطلبان آزمون معارف اسلامی (اسماء) میزبان شرکت کنندگان دوره آموزشی علم و ایمان نیز بود. به گفته دانشجویان داوطلبان آزمون اسماء حدود ۲۰۰ نفر بودند که بیشتر آنها را خانم ها تشکیل می دادند.
73612

همچنین در دوره آموزشی علم و ایمان که پذیرای حدود ۴۰۰ دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور بود نیز تعداد کثیری از آنان را خانم ها تشکیل می دادند.

دانشجویان دانشگاه پس از حضور برای نماز ظهر با صحنه های عجیبی روبرو گشتند، چرا که دیگر گلزار شهدای گمنام دانشگاه به خلوتی پنجشنبه های گذشته نبود و جمع کثیری از خانم ها و آقایان را مقابل مقبره الشهدای دانشگاه مشاهده کردند. همچنین آن دسته از دانشجویانی که در دوره آموزشی علم و ایمان شرکت کرده بودند برای نخستین بار تجربه حضور در کلاس مختلط را کسب کردند.

73613
حضور جمع کثیری از بانوان در دانشگاه امام صادق بعد از مدت ها را می توان از اتفاقات نادری برشمرد که در پدیده ممتاز رخ داده است.

Share