جعفرزاده :

پیروزی هسته ای مرهون دیپلماسی بسیجی وار سرداران وزارت خارجه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با پیروزمندانه خواندن توافق ایران و ۱+۵ در مذاکرات اخیر ژنو، گفت که اگر حمایت مردم و رهبری نظام از تیم مذاکره‌کننده نبود، امروز شاهد این توافق مبارک برای ملت ایران نبودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  نماینده مردم رشت در Geneva6.8مجلس شورای اسلامی با پیروزمندانه خواندن توافق ایران و ۱+۵ در مذاکرات اخیر ژنو، گفت که اگر حمایت مردم و رهبری نظام از تیم مذاکره‌کننده نبود، امروز شاهد این توافق مبارک برای ملت ایران نبودیم.
غلامعلی جعفرزاده با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: دیپلماسی بسیجی ایران توسط سرداران وزارت خارجه مخصوصا برادر خوبم آقای ظریف به لطف خدا و هدایت‌های رهبری به نتیجه رسیده است.

وی افزود: آمریکا که چند سال برای ملت خود دروغ‌پردازی کرده اکنون در قبال انبوه سوالات ملتش بی‌پاسخ مانده، بنابراین مردم ما هوشیار باشند که ادعاهای آنها و تبلیغات وزارت خارجه آمریکا فرار رو به جلو برای مردمشان است.

وی افزود: من این توافق را یک توافق مبارک می‌دانم و فکر می‌کنم این گام اولی است که دنیا متوجه می‌شود بنا به فتوای رهبری ما به دنبال ساخت بمب اتم نبوده‌ایم و آن را حرام می‌دانیم. در عین حال معتقدیم انرژی هسته‌یی حق مسلم هر ملتی است و هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند مردم را از داشتن یک دانش صلح‌آمیز و به نفع ملت محروم کند.

نماینده مردم رشت در مجلس اضافه کرد: قطعا دولتمردان و سفرای ما زمانی موفق هستند که پشتوانه مردمی داشته باشند. حمایت همه مردم از تیم مذاکره‌کننده و در رأس همه مقام معظم رهبری که اخیرا توصیه و نصیحت‌هایی به افراد، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی داشتند که القاب زشت مثل «سازشکار» به مذاکره‌کنندگان ایرانی ندهند، قوت قلبی برای مجموعه دیپلماسی ایران بود که قدرتمند و با استراتژی نرمش قهرمانانه ورود کند و حقانیت ملت ایران را به اثبات برساند./ایسنا

 

Share