پورشعبان تاکید کرد: لزوم انجام زیباسازی در ساخت و سازهای شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از پایگاه شهرداری بندرانزلی , اعضای هیات مدیره نظام مهندسی شهرستان بندرانزلی با شهردار بندرانزلی دیدار کردند، دراین دیدار که با هدف ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات طرفین برگزار شد، شهردار بندرانزلی  با بیان این مطلب که تلاش می نماییم شرایط جدیدی را مهیا و متناسب […]

poorshabanبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از پایگاه شهرداری بندرانزلی , اعضای هیات مدیره نظام مهندسی شهرستان بندرانزلی با شهردار بندرانزلی دیدار کردند، دراین دیدار که با هدف ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات طرفین برگزار شد، شهردار بندرانزلی  با بیان این مطلب که تلاش می نماییم شرایط جدیدی را مهیا و متناسب با شرایط روز تحولاتی را ایجاد کنیم.

پورشعبان تاکید کرد: باید اختیارات نواحی و واحدها بیشتر شود تا مردم کمتر به شهرداری مرکزی مراجعه نمایند .

 وی افزود با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در شهرداری و راه اندازی و فعال نمودن واحد انفورماتیک و اتوماسیون اداری و استفاده و بهره گیری از متخصصان در این خصوص مشکلات را برطرف نماییم .

 پورشعبان خاطر نشان کرد: شهرداری بندرانزلی بدنه کارشناسی خوبی دارد که باید از تمامی پتانسیل‌ها و نیروهای توانمند بهره برد.

 وی با تاکید بر الویت دادن به توسعه فضای سبز بندرانزلی از راه اندازی سیستم جامع مدیریت خبر داد و افزود: تلاش می نماییم در اسرع وقت نسبت به فعال نمودن سیستم جامع مدیریت، و اجرای اصول مدیریت و مدیریت هوشمند خدمات مناسبی  را به شهروندان ارائه نمائیم.

 شهردار بندرانزلی با بیان این مطلب که بازسازی و انتقال برخی از دوایر شهرداری به کشتارگاه را در دستور کار قرار داده‌ایم، اظهار داشت با مطالعه و برنامه ریزی دقیق و تدوین کتابچه ۵ ساله مدیریت برنامه های خود را پیش خواهیم برد.

 وی ضمن تشکر از حضور اعضای هیات مدیره نظام مهندسی با بیان این مطلب که دستان توانمند تمامی اعضای نظام مهندسی را در راه توسعه شهری و بهره مندی از نقطه نظرات و راهکارهای سازنده می فشاریم، افزود : نظام مهندسی در تمامی امور به ویژه ترسیم نقشه راه توسعه می تواند شهرداری را یاری نماید. وی اظهار داشت باید تلاش شود تا با هماهنگی و همکاری با نظام مهندسی رعایت سیمای شهری طبق ضوابط و با نظریه نظام مهندسی در خیابان‌هایی که در مناطق گردشگری قرار دارد و خیابانهای تازه تاسیس اجرایی شود و الزام انجام نورپردازی و زیباسازی در ساخت و سازهای سطح شهر مود توجه قرار گیرد.

 در ادامه شهرام نواری عضو شورای اسلامی شهر بندرانزلی و رئیس نظام مهندسی شهرستان بندرانزلی با ارائه پیشنهاد برگزاری همایشی با حضور شهرداری، نظام مهندسی ، سرمایه گذاران ، انبوه سازان و سازندگان ساختمان جهت رعایت سیمای شهری و شرح ضوابط مدنظر تاکید نمود: باید آسان سازی راه و روش سرمایه گذاری و همکاری و جذب سرمایه گذاران ساخت و ساز و مجتمع‌های تجاری مورد توجه قرار گیرد.

Share