رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

پلیس وظیفه شناس رشتی رشوه قاچاقچی مواد مخدر را رد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حبیب نصیری در نشست بازرسی پلیس گیلان اظهار داشت: گروه گشت یگان امداد به سرتیمی استوار یکم سیدجواد طلوعی و رانندگی گروهبان‌یکم ایمان عابدین‌پور در هنگام گشت‌زنی در نقاط آلوده حوزه استحفاظی در محله معلولان به یک دستگاه خودروی پراید با سه نفر سرنشین مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حبیب نصیری در نشست بازرسی پلیس گیلان در تشریح چگونگی صحت عمل مأمور وظیفه‌شناس انتظامی رشت، اظهار داشت: گروه گشت یگان امداد به سرتیمی استوار یکم سیدجواد طلوعی و رانندگی گروهبان‌یکم ایمان عابدین‌پور در هنگام گشت‌زنی در نقاط آلوده حوزه استحفاظی در محله معلولان به یک دستگاه خودروی پراید با سه نفر سرنشین مشکوک شدند.

 وی با بیان اینکه گشت مذکور برای بررسی و برطرف شدن ظن به وی دستور ایست داد، افزود: راننده خودروی مظنون بدون توجه به فرمان ایست از صحنه متواری شد.IMAGE11384945798158

نصیری خاطرنشان کرد: گروه گشت با هماهنگی مرکز و رعایت جوانب احتیاط پس از تعقیب و گریز پلیس موفق به توقف این خودرو شد و متهمان را دستگیر کرد.

به گفته وی؛ در بازرسی از وسیله نقلیه مذکور مقادیری تریاک کشف و ضبط شده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد: سیدجواد طلوعی که سرتیمی گشت پلیس را به‌عهده داشت در حین انتقال سرنشینان خودرو به مقر انتظامی با پیشنهاد رشوه ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال برای رهایی از قانون مواجه شد که ضمن امتناع از گرفتن این مبلغ، مراتب را در حضور همکاران صورتجلسه و ضمیمه پرونده متهمان کرد.

وی یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده و صورتجلسه رد رشوه برای سیر مراحل به مقام قضایی معرفی شدند./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share