پلیس هیچگاه نباید شئونات , شرعیات و قانون را زیر پا بگذارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ پاسدار ˈبخشعلی کامرانی صالحˈ عصر پنجشنبه در کمیسیون های آموزشی، ورزشی و استانداردسازی تعالی رفتار پلیس، بر تعالی رفتار پلیس در اجتماع و در انجام ماموریت ها تاکید کرد و گفت: با تعالی رفتار، بروزرسانی تجهیزات و ارتقاء معنویت کارکنان، می توانیم خادم مفیدی برای جامعه باشیم. وی […]

saeh-kamraniبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ پاسدار ˈبخشعلی کامرانی صالحˈ عصر پنجشنبه در کمیسیون های آموزشی، ورزشی و استانداردسازی تعالی رفتار پلیس، بر تعالی رفتار پلیس در اجتماع و در انجام ماموریت ها تاکید کرد و گفت: با تعالی رفتار، بروزرسانی تجهیزات و ارتقاء معنویت کارکنان، می توانیم خادم مفیدی برای جامعه باشیم.

وی آموزش را از ضرورت های پلیس برای ارائه خدمات در جامعه دانست و بیان داشت: پلیس برای هر ماموریتی باید آموزش متناسب با آن را ببیند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان روانشناسی را از دیگر معلومات به روز پلیس اعلام کرد و گفت: پلیس باید متناسب با شأن و منزلت افراد، وظیفه خود را انجام دهد و هیچگاه نباید شئونات و شرعیات و قانون را زیر پا بگذارد.

سرهنگ کامرانی صالح به سرمایه گذاری ناجا برای تربیت نیروی انسانی مفید به منظور ارائه خدمات موثر در جامعه اشاره و بیان داشت: کلاس های استانداردسازی تعالی رفتار، برگزاری دوره های بصیرت، کلاس های روانشناسی و دیگر کلاس های مفید از اقدامات و سرمایه گزاری ناجا برای تربیت پلیس مفید و موثر در جامعه است.

وی به فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی توصیه کرد که به تناسب ظرفیت تحمل، به افراد ماموریت داده شود و تجهیزات و امکانات لازم نیز اختصاص یابد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان اعلام کرد: بررسی دقیق اظهارنظرهای مردمی از طریق دفتر نظارت همگانی با تلفن ۱۹۷ و همچنین رفع ضعف و اشکالات موجود از دیگر ابعاد ارتقاء پلیس است.

کامرانی صالح با اعلام اینکه امنیت مطلوب و کاهش تلفات از عمده خواسته های مردمی و زیربنای تحرک و فعل و انفعالات اجتماعی می باشد، بیان داشت: تلاش پلیس برای تامین امنیت و کاهش تلفات ناشی از عدم رعایت قانون باید ملموس باشد تا رضایت مندی حاصل شود.

وی حوزه برقرای امنیت و کاهش تلفات اجتماعی را گسترده خواند و اظهار داشت: بدون مشارکت اجتماعی و مشارکت سازمان های مسوول، این امر مهم به خوبی تحقق نخواهد یافت./ایرنا

Share