پرافتخارترین مربی کشتی جهان به تیم ملی بازگشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک لندن بار دیگر هدایت تیم ملی را در دست گرفت.  «محمد بنا»، سرمربی موفق تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک لندن که موفق به کسب ۳ مدال طلا همراه این تیم در المپیک ۲۰۱۲ شد، بعد از این رقابت‌ها […]

banaبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بازی‌های المپیک لندن بار دیگر هدایت تیم ملی را در دست گرفت.

 «محمد بنا»، سرمربی موفق تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک لندن که موفق به کسب ۳ مدال طلا همراه این تیم در المپیک ۲۰۱۲ شد، بعد از این رقابت‌ها و به دلیل آنچه بی‌توجهی به کشتی و فراهم نبودن شرایط برای ادامه کار عنوان کرده بود، از از ادامه همکاری با فدراسیون کشتی کناره‌گیری کرد.
حالا بعد از گذشت حدود ۱۱ ماه از کناره‌گیری «بنا» از تیم ملی کشتی فرنگی و نتایج نه چندان مطلوب این تیم در مسابقاتی که به میدان رفته بود، وی آمادگی خود را برای بازگشت به تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرده است.
 بنا در جلسه‌ای که روز گذشته با رسول خادم، سرپرست فدراسیون کشتی برگزار کرده بود موافقت خود را برای بازگشت به تیم ملی کشتی فرنگی و در دست گرفتن سکان هدایت فرنگی‌کاران اعلام کرده است.
محمد بنا بعد از ترک اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، روز ۱۸ دی ماه سال گذشته با انتشار بیانیه‌ای رسماً از تیم ملی کشتی فرنگی کناره‌گیری کرده بود./فارس
Share