پدیده ایرانی چشم هلندی‌ها را گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا جهانبخش یکی از پدیده‌های اخیر فوتبال ایران است که بعد از درخشش در ترکیب داماش با تلاش‌های عابدینی راهی باشگاه نایمخن هلند شد تا در جوانی لژیونر بودن را تجربه کند. جهانبخش علی رغم جوانی‌اش و حضور در یک محیط غریبه، خیلی زود توانسته خود را با محیط […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا جهانبخش یکی از پدیده‌های اخیر فوتبال ایران است که بعد از درخشش در ترکیب داماش با تلاش‌های عابدینی راهی باشگاه نایمخن هلند شد تا در جوانی لژیونر بودن را تجربه کند.

n00289661-bجهانبخش علی رغم جوانی‌اش و حضور در یک محیط غریبه، خیلی زود توانسته خود را با محیط جدید و باشگاه جدیدش آداپته کرده و از همین رو جایی ثابت در ترکیب ثابت نایمخن برای خود دست و پا کند. جهانبخش آرام آرام در ترکیب تیمش بدل به یک مهره کلیدی شده به گونه‌ای که هفته گذشته در بازی نایمخن برابر تیم سر‌شناس و مدعی آلکمار، ملی‌پوش جوان ایرانی با زدن دو گل و یک پاس گل ستاره تیمش بود و چشم‌ها را به خود خیره کرد.

این درخشش به اندازه‌ای چشم نواز بود توجه همه رسانه‌ها و کار‌شناسان فوتبال هلند را برانگیخت و جهانبخش در تیم منتخب هفته قرار گرفت. اتفاقی که سبب شد تا توجه استعدادیابان باشگاه مطرح آژاکس را به این ستاره جوان ایرانی جلب شود.

ظاهرا آژاکسی‌ها که در فوتبال اروپا به جذب ستاره‌های جوان سایر کشور‌ها و کمک به رشد و پرورش بیشتر آن‌ها شهره خاص و عام هستند، از طریق واسطه‌ها پیغام‌هایی به علیرضا جهانبخش رسانده‌اند چرا که خیلی خوب می‌دانند با سرمایه گذاری روی این ستاره جوان در آینده‌ای خیلی نزدیک از فروش او به یک باشگاه بزرگ‌تر به سود قابل توجهی خواهند رسید؛ استراتژی موفقی که آژاکسی‌ها در آن استاد هستند. جالب اینکه که جوان ملی‌پوش ایرانی همه چیز را به پس از جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل موکول کرده است.

منبع:افکارنیوز

Share