مدیرعامل داماش:ماهیانه۷۰۰میلیون تومان به داماش کمک می‌شود

داغ دل عایدینی : وجود من دودش به چشم مردم رشت می‌رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل داماش گیلان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت رئیس قوه قضائیه، ماهیانه ۷۰۰ میلیون تومان به داماش پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اینکه می‌گویند دربی‌ها حساس‌ترین مسابقه یک تیم در یک فصل است بیراه نگفته اند، با وجود گذشته بیش از یک هفته از باخت خانگی داماش به ملوان، همچنان حرف و حدیث پیرامون آن بازی در جریان است.

abedini6-e1375033910752-150x112

امیر عابدینی مدیرعامل داماش پس از این بازی انگشت اتهامش را متوجه داور کرد و حالا علاوه بر تکرار حرفهایش آن را متوجه محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال کرده است.

مدیرعامل داماش گیلان اظهار کرد: در مسابقه سال گذشته ما هم در انزلی اشتباهات فاحشی روی داد که منجر به محرومیت صالحی داور مسابقه شد.

امیر عابدینی افزود: امسال هم، مظفری‌زاده پس از اینکه یک پنالتی درست برای ملوان گرفت و یک اخراج بی‌جهت به ضرر ما انجام داد و یک معنی و مفهوم عجیبی به تیم ما تزریق کرد که این داور نیامده که یک قضاوت سالمی را دنبال کند و بعد دو پنالتی روی مهدوی و سیف‌اللهی را نمی‌گیرد و به سادگی از کنار آنها می‌گذرد.

وی با بیان اینکه این نقطه نظراتی که من می‌گویم متوجه تیم ملوان نمی‌شود و امروز داور تصمیم گرفته با داماش به هر دلیلی برخورد کند و فردا هم ممکن است به سوی تیم دیگری برگردد، گفت: سالم‌‌سازی در فوتبال ما یک معنا دارد و ما نمی‌توانیم بر سر مردم چوب بکوبیم و به سادگی در کنار فریاد مردم بگذریم و متوجه نباشیم که علت چه بوده است.

مدیرعامل داماش گیلان تصریح کرد: اعتراض‌هایی که من کردم از سوی دلسوزی بود و قرار نیست هربازی این روند ادامه داشته باشد.

عابدینی اظهار کرد: سال گذشته فقط یک تیم به انجام بازی خانگی در استانی دیگر محکوم شد و آن داماش بود و امسال هم داماش جزو اولین تیم‌هایی بود که کسر امتیاز شد و کمیته استیناف فدراسیون هم جریمه داماش را بیشتر کرد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی در فدراسیون فوتبال، گفت: آن عاملی که در فدراسیون می‌آید و جریانات را بر علیه داماش هدایت می‌کند که به صراحت می گویم شخص کفاشیان و تاج نیستند، آن عامل یک مطالبی دارد نسبت به رشت که معانی و مفاهیم مخصوص به خود را دارد.

مدیرعامل داماش گیلان افزود: این آقا در فدراسیون کارهای عجیبی می‌کند و رأی پیش ایشان می‌ماند، تیم بالا می‌رود، تیم ساقط می‌کند! به هرجا دلش می‌خواهد بازیکن جابجا می‌کند و مربی برای تیم های مختلف ملی می روش هم می نشیند و من البته اسم نمی برم و مردم خودشان می فهمند.

عابدینی با بیان اینکه این آقایان در فوتبال مملکت یک مسئولیتی پیدا کرده‌اند و نمی‌گذارند فوتبال سالم بماند، تصریح کرد:  دعوا بر سر این است که من اعتراض به بودجه دارم و می‌گویم این بودجه نویسی نبوده و فاکتورنویسی و فاکتورسازی بوده است.

مدیرعامل داماش گیلان افزود: متاسفم که این را می گویم که وجود من دودش به چشم مردم رشت می‌رود، استتعفا می‌دهم و فشار می‌آوریم روی دوستان و عزیزان فکر می‌کنند که من می‌خواهم بروم به پرسپولیس، بنده عرض می‌کنم که بحث پرسپولیس بارها تکرار شده و من گفتم که تا وضعیت داماش روشن نشود هیچ کجا نمی‌روم، اگر از داماش هم بروم تا روشن شدن اوضاع این تیم به پرسپولیس نمی‌روم.

عابدینی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده، خاظرنشان کرد: نماینده رشت نامه‌ای را که تهیه کرده بودیم به عرض ریاست قوه قضاییه رساندند و موافقت ایشان را گرفتند و این ابراز موافقت در حضور دادستان کل کشور بوده و قرار است بعد از این ماهانه ۷۰۰میلیون تومان به داماش کمک شود و ۲۰۰تا ۳۰۰ میلیون هم ما تهیه کنیم تا مشکلات داماش به امید خدا حل شود.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم امسال از سیستم دولتی کمک بگیریم و بودجه را تأمین کنیم قول می‌دهم که سال بعد تنها به ۴۰درصد کمک احتیاج داشته باشیم و سال بعدتر هم تنها ۲۰درصد کمک می‌خواهیم، یعنی یک روند خودکفایی را در پیش می‌گیریم.

عابدینی افزود: نوبخت، معاون ریاست جمهوری هم کارهایی دارند برای تیم‌های گیلان و سایر استان‌هایی که شرایط ما را دارند، انجام می‌دهد که امیدوارم نتیجه‌اش را خیلی زود ببینیم./تسنیم

Share