واکنش داوود احمدی‌نژاد به درخواست مناظره برادرش از روحانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  برادر رئیس‌جمهور سابق گفت: با توجه به شناختی که از برادرم دارم، نتیجه آن را شبیه سوال مجلس از رئیس‌جمهور در زمان وی می‌بینم. داوود احمدی نژاد با اشاره به درخواست مناظره برادرش از روحانی، گفت: نتیجه مناظره احتمالی که بین روحانی و احمدی نژاد برگزار شود به همان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  برادر رئیس‌جمهور سابق گفت: با توجه به شناختی که از برادرم دارم، نتیجه آن را شبیه سوال مجلس از رئیس‌جمهور در زمان وی می‌بینم.

13920328140525718722433

داوود احمدی نژاد با اشاره به درخواست مناظره برادرش از روحانی، گفت: نتیجه مناظره احتمالی که بین روحانی و احمدی نژاد برگزار شود به همان سرنوشتی دچار خواهد شد که از جلسه سوال مجلس از احمدی نژاد حاصل شد.

برادر رئیس‌جمهور سابق به ایران خبر گفت: با توجه به شناختی که از برادرم دارم، نتیجه آن را شبیه سوال مجلس از رئیس‌جمهور در زمان وی می‌بینم، یعنی همان اتفاقات و همان رویکردی که در این جلسات رخ داد، در مناظره احتمالی رئیس‌جمهور فعلی و پیشین تکرار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: احتمالا احمدی نژاد در این جلسه به مسائل اقتصادی اشاره خواهد کرد و درباره پرونده هسته‌ای نیز مدعی خواهد شد من انرژی هسته‌ای را به عرش بردم و شما به فرش آوردید”.

 

Share