هفتم آذر ماه مراسم معارفه شهردار جدید کلانشهر رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا حسنی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت با اعلام خبر فوق گفت: با تائید حکم شهردار جدید جناب آقای محمد ابراهیم خلیلی از سوی وزارت کشور، مراسم معارفه ایشان راس ساعت ۳۰/۸ صبح روز پنجشنبه هفتم آذر ماه در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء با حضور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا حسنی مدیر روابط عمومی و اkhaliliمور بین الملل شهرداری رشت با اعلام خبر فوق گفت: با تائید حکم شهردار جدید جناب آقای محمد ابراهیم خلیلی از سوی وزارت کشور، مراسم معارفه ایشان راس ساعت ۳۰/۸ صبح روز پنجشنبه هفتم آذر ماه در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء با حضور استاندار محترم گیلان، اعضای شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مدیران استانی  برگزار خواهد شد. ایشان افزودند:  در این مراسم از  زحمات مهندس بهارمست سرپرست کنونی شهرداری رشت  هم به جهت خدمات صادقانه در طول مدت تصدی گری قدردانی به عمل خواهد آمد.وی در خاتمه گفت: امید است شاهد حضور پررنگ اصحاب رسانه که نمایندگان اجتماعی شهروندان فهیم رشت می باشند نیز باشیم.

در همین رابطه ابراهیم خلیلی شهردار جدید پیام زیر را خطاب به مردم صادر نموده است:

شهروندان گرامی
سپاس بی پایان خویش را از ابراز لطفتان مبنی بر انتخاب اینجانب به عنوان خدمتگزار شما در مسند شهرداری رشت اعلام می نمایم ، رجاء واثق دارم با همراهی شما با اعتدال ،آرامش ، تدبیر و امید ، شهری را که لایق آسایش است ، فراهم نماییم.
در کمال ادب و احترام از شما سروران گرامی انتظار دارم که به منظور حفظ سیمای مطلوب شهری و جلوگیری از ناهنجاری های بصری ، از نصب هر گونه پرده و بنرهای تبریک برای اینجانب خودداری فرمایید تا حقوق شهروندی خدشه دار نگردد.  
بار دیگر از حسن عنایت تان تقدیر و تشکر نموده ، باشد که در این عرصه خدمتی سربلند و کارنامه ای شایسته برای این دیار به ثبت رسانیم.

                                                           
Share