کلاهبرداری به بهانه " یارانه صنعت "

هشدار جدی ناجا به فعالان اقتصادی + سند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کلاهبرداران از فعالان اقتصادی خواسته اند مشخصات کامل یکی از حسابهای بانکی خود را از قبیل رمز دوم و شماره ccv2 را طبق فرم ارسالی تکمیل و فکس کنند و هدف از این اقدام خود را، اطمینان از واریز یارانه به حساب مذکور عنوان کرده اند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ظاهرا ماجرای کلاهبرداری و سوء استفاده از اطلاعات فعالان اقتصادی کشورمان تنها به موضوع جعل امضای محمد نهاوندیان رییس سابق اتاق ایران و رییس دفتر فعلی رییس جمهور کشورمان خلاصه نشده است و این بار، پای «یارانه صنعت» در میان است.

طبق قانون مصوب مجلس، تنها در سال اول اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یارانه به بخش صنعت پرداخت می‌شد که بنا بر اعلام مسئولان دولت یازدهم و نمایندگان مجلس، این اتفاق نیفتاده است و این موضوع باعث ورود فشارهای زیادی به بخش صنعت کشورمان شده است.

استقرار دولت جدید و بیان اخباری درباره امکان پرداخت یارانه صنعت به واحدهای تولیدی، سوژه مناسبی برای کلاهبرداران و سوء استفاده کنندگان از کم اطلاعی برخی فعالان اقتصادی، تولیدی و تجاری بوده تا این بار با بهانه ای جدید اقدام به خالی کردن حساب این افراد کنند.

5838_470

 

بر اساس نامه ای که توسط مسئولان نیروی انتظامی خطاب به تعدادی از مدیران دولتی ارسال شده، آمده است که کلاهبرداران با ارسال فرم هایی با آرم و سربرگ وزارت صنعت با موضوع جمع اوری اطلاعات صنعتگران، اعلام کرده اند که این فرم ها جهت آماده سازی زیر ساختهای پرداخت یارانه صنعت است و از مسئولان این واحدها خواسته شده است که مشخصات کامل واحد صنفی خود را در این فرم ها درج کنند.

5837_423

 

همچنین در اقدامی سودجویانه، کلاهبرداران از فعالان اقتصادی خواسته اند مشخصات کامل یکی از حسابهای بانکی خود را از قبیل رمز دوم، شماره ccv2 و شماره کارت را طبق فرم ارسالی تکمیل و فکس کنند و هدف از این اقدام خود را، اطمینان از واریز یارانه به حساب مذکور عنوان کرده اند!

به نظر می رسد هوشمندی و سرعت عمل نیروی انتظامی در اعلام این موضوع به فعالان اقتصادی و مسئولان دولتی، بتواند جلوی سودجویی این کلاهبرداران یارانه ای را بگیرد و آنها را به مجازات اقدامات غیر قانونی شان برساند. /صبحانه

Share