امام جمعه چابکسر درباره روند واردات دولت هشدار داد

امام جمعه ای که دولت را با هشدار تهدید کرد!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام محمود کشاورز قاسم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر گسترش تقوا و جلوگیری از هتک حرمت افراد در جامعه اظهار کرد: انسان با تقوا به دیگران اتهام نمی‌زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام محمود کشاورز قاسم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر گسترش تقوا و جلوگیری از هتک حرمت افراد در جامعه اظهار کرد: انسان با تقوا به دیگران اتهام نمی‌زند.

download

وی با انتقاد از اتهام‌زنی بعضی از سایت‌ها و نشریات نسبت به افراد، افزود: تا زمانی که جرم افراد ثابت نشده نباید با آبروی آنها بازی کرد و این امر گناه نابخشودنی است.

کشاورز قاسم‌آبادی اختلاس‌کنندگان از بیت‌المال را خاشاک روی آب خواند و بیان کرد: نظام جمهوری اسلام ایران مملکت امام زمان (عج) است.

امام جمعه چابکسر در ادامه بر حمایت از باغداران مرکبات تاکید کرد و گفت: دولت از واردات بی‌رویه به کشور جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه ورود بی‌رویه مرکبات سبب کاهش نرخ این محصول شده است، تصریح کرد: حمایت مسئولان استانی و کشور از باغداران مرکبات در توسعه این محصول در منطقه تاثیرگذار است.

کشاورز قاسم‌آبادی با اشاره به تشکیل صندوق قرض‌الحسنه امام رضا (ع)، خاطرنشان کرد: صندوق مذکور برای برطرف شدن مشکلات جوانان در زمینه ازدواج، مسکن و معیشت این قشر از جامعه تسهیلات پرداخت می‌کند.

امام جمعه چابکسر همچنین به تحریم اخیر دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: مدت ۳۴ سال ملت ایران در مقابل تحریم‌ها آب‌دیده شده است.

وی اعمال تحریم‌ها را سناریوی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران دانست و اظهار کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس نشان داد در مقابل دشمنان تا آخر ایستاده است.

کشاورز قاسم‌آبادی، راهپیمایی با شکوه مردم در ۲۲ بهمن و انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری را سبب خنثی شدن ترفندهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه چابکسر با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی (ع)، تصریح کرد: مردم ایران به‌ویژه گیلانی‌ها مراسم‌های ویژه ایام سوگواری را باشکوه برگزار می‌کنند./فارس

Share