نیکی کریمی بازیگر جدید فیلم جدایی عارف از خاتمی + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  چندی پیش خبر جدایی محمد رضا عارف از بنیاد سیاسی باران متعلق به محمد خاتمی در رسانه ها منتشر شد، جدایی که به بهانه راه اندازی بنیاد امید ایرانیان توسط عارف کلید خورد. فارغ از پرداختن به اهداف سیاسی تاسیس بنیاد جدید محمدرضا عارف که به گفته برخی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  چندی پیش خبر جدایی محمد رضا عارف از بنیاد سیاسی باران متعلق به محمد خاتمی در رسانه ها منتشر شد، جدایی که به بهانه راه اندازی بنیاد امید ایرانیان توسط عارف کلید خورد.

فارغ از پرداختن به اهداف سیاسی تاسیس بنیاد جدید محمدرضا عارف که به گفته برخی از کارشناسان می توان ریشه آن را در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دید حضور شخصیت هایی چون جعفر توفیقی، حمید رضا عارف، حمیده مروج در مناصب اصلی این بنیاد خانوادگی در نوع خود قابل تامل می باشد.

هفته پیش اولین جلسه کارگروه فرهنگ و هنر شورای زنان بنیاد امید ایرانیان به ریاست همسر جناب عارف با حضور فرزند ذکور ایشان و جمعی دیگر از سوپراستارهای سینمایی برگزار گردید.

45753_206

 

حضور نیکی کریمی بازیگر مطرح سینمای ایران که در سالهای گذشته تلاش های بسیاری برای قبح زدایی از کشف حجاب و ترویج بی حجابی بانوان ایرانی در مجامع گوناگون انجام داده است در این کارگروه که به گفته عضو هیات رئیسه بنیاد امید ایرانیان برای بسط و توسعه اخلاق و عقلانیت در کشور تاسیس گردیده است از نکات جالب این جلسه بود.

45754_146

 

همچنین سخنرانی حمید رضا عارف (فرزند دکتر عارف) در این جلسه زنانه در مورد هنرمندان محبوب سینمای ایران و محدودیت های این قشر در سال های گذشته  از دیگر حاشیه های این جلسه بود.

Share