نمایندگان شهرستان رشت در جمع کارکنان شرکت مخابرات گیلان + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز گذشته نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه پرسش و پاسخ کارمندان رسمی و غیر رسمی شرکت مخابرات گیلان حضور یافتند و با مشکلات آنان از نزدیگ آشنا شدند در این جلسه علاوه بر نمایندگان محترم  مهندس مطهری مدیرعامل شرکت شسکام (شرکت سرمایه گذاری کارکنان ارتباطات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز گذشته نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه پرسش و پاسخ کارمندان رسمی و غیر رسمی شرکت مخابرات گیلان حضور یافتند و با مشکلات آنان از نزدیگ آشنا شدند در این جلسه علاوه بر نمایندگان محترم  مهندس مطهری مدیرعامل شرکت شسکام (شرکت سرمایه گذاری کارکنان ارتباطات و مخابرات )مهندس خضر دوست مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان نیز حضور داشتند

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا در ابتدا این جلسه آقای مهندس خضردوست ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان ضمن خوش آمد گویی به میهمانان ارجمند ، عملکرد شرکت شسکام در حوزه های مختلف مخابرات را تشریح کرد nf_59435shaskam 01

در ادامه  دکتر تأمینی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان  ضمن اشاره به مبحث globalization ( جهانی شدن ) بیان داشتند که ارتباطات باعث کوچک شدن جوامع شده است . به بیانی سیستمهای دیجیتال باعث دسترسی آسان همه مردم جهان به یکدیگر شده ، به طوری که بزرگی جهان به نظر مردم کوچک می آید . و مخابرات عامل مهم و اصلی کوچک شدن جهان است .

سپس  آقای مهندس علی مطهری مدیرعامل شرکت شسکام به تشریح کامل عملکرد شرکت شسکام و سرمایه گذاری کارکنان از طریق آورده های نقدی و غیر نقدی و همچنین وظایف شرکت شسکام در ارتباط با وضعیت سرمایه گذاری کارکنان پرداخت .

ایشان افزودند : اطلاعات سرمایه گذاری کارکنان به صورت شفاف در سایت شرکت شسکام (www.shaskam.ir ) موجود بوده و کارکنان به راحتی می توانند به اطلاعات سرمایه ای خود دسترسی داشته باشند . رمز عبور برای کلیه کارکنان براساس کد ملی آنها تعریف شده که در صورت تمایل کارکنان می توانند به تغییر رمز عبور خود مبادرت ورزند . همچنین آن دسته از کسانیکه تمایل دارند مبلغ سرمایه گذاری آنها مسترد شود ضمن درخواست ، مبلغ سرمایه آنها برگشت داده خواهد شد .

به دنبال آن جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید و کارکنان با پرسش های گوناگون به حل مجهولات خود در ارتباط با شرکت شسکام پرداختند .

در این گفت و شنود که کارکنان شرکتی نیز حضور داشتند ، راهکارهایی را که باعث ارتقاء سطح کیفی و کمی شرکت شسکام می گردد بیان گردید .

در پایان مهندس مطهری اعلام نمود : شرکت شسکام برای کارهای بزرگ شکل گرفته است و امیدارم با کمک کارکنان رسمی و غیر رسمی ، این افق موفقیت با همت همه پدید آید .

Share