نماینده لاهیجان:استعفا را رفتاری مسئولانه نمی دانم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که استعفا را رفتار مسوولانه نمی داند و مسوول وظیفه دارد نظرات خود را اعلام کند و اگر موفق شد که بهتر و اگر نشد تکلیف خود را انجام داده است، گفت: تکلیف، ترک صحنه نیست. ایرج ندیمی  درباره استعفای […]

nadimiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این که استعفا را رفتار مسوولانه نمی داند و مسوول وظیفه دارد نظرات خود را اعلام کند و اگر موفق شد که بهتر و اگر نشد تکلیف خود را انجام داده است، گفت: تکلیف، ترک صحنه نیست.

ایرج ندیمی  درباره استعفای تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اعتراض به ارقام پیش بینی شده در لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ برای حوزه های نمایندگیشان ، افزود:مسوولان باید توجه داشته باشند که در جمهوری اسلامی ایران ، نظام مجموعا بر اجرای حق است.

به گفته وی اگر اشکالی در بخشی وجود داشته باشد ، مسوولان نباید کناره گیری کنند و باید تلاش کنند مشکل مرتفع شود .

این نماینده مجلس نهم اظهار داشت: اگر نمایندگان معتقدند در بودجه نسبت به طرح های استان یا شهرستان آنها کم لطفی شده است ، می توانند از طریق کمیسیون پیشنهاد خود را مطرح کنند که سپس در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت در صحن علنی رسیدگی می شود.

ندیمی با اشاره به این که استعفا نه منطقی و نه مسوولانه است ،گفت:مردم ما را انتخاب نکرده اند که در میانه راه استعفا دهیم بلکه باید تلاش کنیم مشکلات مرتفع شود، بنابراین راه دفاع از حقوق مردم استعفادادن نیست.

وی افزود: در قرآن کریم و دین به صبر و شکیبایی توصیه شده است و باید با دور اندیشی و نه با ترک صحنه به مبارزه با مشکلات برویم. پدیده استعفا برای رفع مشکلات جوابگو نیست و تنها مردم ضرر خواهند کرد .

نماینده مردم لاهیجان در مجلس نهم با بیان این که در شرایط کنونی دشمن جرات طرح تحریم های جدید را ندارد، اظهار داشت: چه اشکالی دارد هر نقطه از میهن اسلامی آباد شود ، ما همه مردم یک کشور هستیم و از جای جای میهن اسلامی دفاع می کنیم .

ندیمی تاکید کرد با بازنگری در پروژه های استانها و شهرستانها و مدیریت آنها می توان اقدامات مثبتی را رقم زد و استعفا چاره کار نیست.

ناصر صالحی نسب نماینده دشت ازادگان در مجلس در پایان نطق خود در جلسه علنی روز سه شنبه(دیروز) مجلس اعلام کرد: تمامی نمایندگان استان خوزستان به دلیل بی توجهی به مردم این استان در بودجه استعفا کردند.

نمایندگان استان خوزستان در مجلس به ردیف های بودجه ای که برای این استان اختصاص داده شده معترض هستند زیرا بسیاری از این ردیف ها حذف شده است./ایرنا

Share