نمایشگاه لوازم خانگی در رشت گشایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دهمین نمایشگاه لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری و فرش ماشینی در رشت گشایش یافت. مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع با حضور ۸۰ واحد صنعتی فعال […]

لوازم خانگی320671به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دهمین نمایشگاه لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری و فرش ماشینی در رشت گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گیلان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع با حضور ۸۰ واحد صنعتی فعال از استان های گیلان، تهران، اصفهان، مازندران، فارس، همدان، زنجان، البرز، آذربایجان غربی و شرقی، قزوین و اردبیل در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان دایر شده است.

ˈعبدالله سلمانی زادهˈ صنعت لوازم خانگی را از متنوع ترین صنایع عنوان کرد و افزود: این صنعت به دلیل پرمصرف بودن در زندگی مردم به عنوان یکی از صنایع پر درآمد بوده و رشد روز افزون کارخانجات و صنایع در حوزه لوازم خانگی بیانگر توسعه صنایع داخلی کشور است.

به گزارش ایرنا، دهمین نمایشگاه لوازم خانگی، سیستم های صوتی و تصویری و فرش ماشینی در رشت از امروز سه شنبه تا سی ام ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان واقع در کیلومتر چهار جاده رشت به تهران در معرض دید علاقه مندان می باشد./ایرنا

Share