نعیمی رز:دولت یازدهم همواره مورد تائید رهبری بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران اظهار کرد: دولت یازدهم همواره مورد تأیید مردم و مقام معظم رهبری بوده است. وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حمایت کردند، افزود: ما نیز باید به تبعیت از ایشان عمل کنیم. نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه […]

139208111237217701451053به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفر نعیمی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران اظهار کرد: دولت یازدهم همواره مورد تأیید مردم و مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حمایت کردند، افزود: ما نیز باید به تبعیت از ایشان عمل کنیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنوز عرق تیم مذاکره‌کننده خشک نشده است بنابراین تضعیف این تیم اقدام درستی نیست.

وی از برگزاری جلسه‌ غیرعلنی نمایندگان در روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور روحانی یا ظریف خبر داد و تصریح کرد: توضیحات کامل درباره توافقات صورت گرفته در این جلسه به محضر نمایندگان مجلس می‌رسد.

نعیمی با اشاره به اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع توافق هسته‌ای را رصد می‌کنند، یادآور شد: این توافق باید در مجلس مطرح و تصویب شود و ما بررسی لازم را در زمان تصویب توافق انجام می‌دهیم.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند‌ «ما با مذاکره مخالف نیستیم» اما ایشان مذاکره با غرب را تنها در موضوع هسته‌ای مجاز دانسته‌اند و دولت نمی‌تواند در موضوعاتی خارج از بحث هسته‌ای مذاکراتی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش‌های ولی امر مسلمین جهان ما نه به کسی ظلم می‌کنیم و نه زیر بار ظلم می‌رویم و همواره ظلم‌ستیزی خود را ادامه می‌دهیم و ‌جمهوری اسلامی ایران با مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی سر جنگ نداشته‌ و همواره با استکبار جهانی مشکل داشته است.

نعیمی متذکر شد: آنچه تاکنون به دست آمده در سایه پایداری و استقامت مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری و حمایت ملت ایران و تدبیر دولت است و ما تشکر می‌کنیم./فارس

Share