نعیمی‌رز: مسئولان خود را از مردم بدانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صفر نعیمی‌رز عصر امروز در دیدار صمیمی با مردم محلات «خشکه‌دهنه» و «جلال‌آباد» این شهرستان مسئولیت را میدان آزمایش دانست و اظهار داشت: باید به مردم خالصانه خدمت کنیم زیرا خداوند بر عملکرد ما ناظر است. وی با بیان اینکه برطرف شدن مشکلات مردم باید دغدغه مسئولان شهرستان باشد، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی […]

راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا هدیه ویژه به مردم این شهر مرزی است

safar naeimiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صفر نعیمی‌رز عصر امروز در دیدار صمیمی با مردم محلات «خشکه‌دهنه» و «جلال‌آباد» این شهرستان مسئولیت را میدان آزمایش دانست و اظهار داشت: باید به مردم خالصانه خدمت کنیم زیرا خداوند بر عملکرد ما ناظر است.

وی با بیان اینکه برطرف شدن مشکلات مردم باید دغدغه مسئولان شهرستان باشد، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی قدردان و فهمیده هستند و همواره در صحنه‎های دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب حضور پررنگ داشته‎اند و بر ما نیز وظیفه است به مشکلات آنها رسیدگی کرده و شبانه‌روز در خدمت مردم باشیم.

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت ادامه داد: مسئولان در هر پست و مقامی بدون هیچ منتی برای رضایت بندگان خدا از کوششی دریغ نکنند.

وی بر ضرورت حضور مسئولان در بین مردم تأکید کرد و متذکر شد: مسئولان خود را از مردم بدانند و با حضور خود به مشکلات آنها گوش داده و آن را برطرف کنند.

نعیمی‌رز، وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم را رمز فائق آمدن بر مشکلات ذکر کرد و ادامه داد: باید در کنار یکدیگر برای دستیابی کشور به اوج قله‌های عزت و افتخار گام برداریم.

وی با اشاره به اعتبارات جذب شده به شهرستان مرزی آستارا، خاطرنشان کرد: با اعتباراتی که امسال به این شهرستان اختصاص یافته است مشکلات برطرف می‌شود و ما شاهد آستارایی آباد و توسعه یافته خواهیم بود./فارس

Share