نعیمی رز مطرح کرد:تقدیر رئیس قوه قضاییه از عملکرد مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه در نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه این فراکسیون با رئیس قوه قضائیه بر تعامل سه قوه تأکید شد، گفت: آملی لاریجانی از عملکرد مجلس تقدیر کرد. صفر نعیمی رز در تشریح دیدار امروز (سه‌شنبه ۱۲ آذر) اعضای هیأت رئیسه فراکسیون […]

rahravanبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه در نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه این فراکسیون با رئیس قوه قضائیه بر تعامل سه قوه تأکید شد، گفت: آملی لاریجانی از عملکرد مجلس تقدیر کرد.

صفر نعیمی رز در تشریح دیدار امروز (سه‌شنبه ۱۲ آذر) اعضای هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با رئیس قوه قضائیه، گفت: به دنبال جلسات تعاملی این فراکسیون با سران سه قوه، امروز هیأت رئیسه این فراکسیون مهمان آیت الله آملی لاریجانی بود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در ابتدای این جلسه کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گزارشی از فعالیت‌های این فراکسیون و همچنین نحو تعامل با سایر قوا را به رئیس قوه قضائیه ارائه کرد، سپس تک تک اعضای هیات رئیسه فراکسیون نقطه نظرات خود را با آیت الله آملی لاریجانی در میان گذاشته و از اقدامات اخیر دستگاه قضایی در برخورد با قضات متخلف حمایت کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه در نشست امروز آیت الله آملی لاریجانی ضمن تقدیر از عملکرد مجلس و فراکسیون اصولگرایان  رهروان ولایت بر ضرورت تعامل میان سه قوا تأکید کرد و گفت: داشتن مجلسی قوی برای کشور مفید و ضروری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: آیت‌الله آملی لاریجانی در نشست امروز اعلام کرد که دستگاه قضایی تمامی تلاش خود را برای تعامل با قوه مقننه و مجریه به کار گرفته است، از طرف دیگر در شرایطی که  با دشمنان نظام مواجه هستیم ضرورت دارد رؤسای قوا همکاری نزدیک با یکدیگر داشته باشند، همچنین مجلس شورای اسلامی همکاری بسیار خوبی با دستگاه قضا داشته که جا دارد من از مجلس تقدیر کنم.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه در نشست امروز آیت الله آملی لاریجانی گفت که این فراکسیون در روند تصمیم‌گیری‌های صحیح در مجلس نقش اساسی دارد، افزود: ‌با توجه به روحیه ولایت‌مداری و احساس مشترک نمایندگان درباره ایفای نمایندگی در این فراکسیون، در اینجا باید از اقدامات اعضای فراکسیون تقدیر و تشکر کرد./خانه ملت

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share