نعیمی رز خبرداد: تاسیس فرمانداری ویژه در آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم آستارا در مجلس از تاسیس فرمانداری ویژه در این شهرستان خبر داد.   صفر نعیمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان بین‌المللی این شهرستان اظهار کرد: مسئولان به مشکلات ورزشکاران به‌ویژه قهرمانان باید توجه داشته باشند. وی بر خدمت‌رسانی به ورزشکاران و قهرمانان بین‌المللی آستارا تاکید […]

naeimiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم آستارا در مجلس از تاسیس فرمانداری ویژه در این شهرستان خبر داد.

 

صفر نعیمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان بین‌المللی این شهرستان اظهار کرد: مسئولان به مشکلات ورزشکاران به‌ویژه قهرمانان باید توجه داشته باشند.

وی بر خدمت‌رسانی به ورزشکاران و قهرمانان بین‌المللی آستارا تاکید کرد و افزود: مسئولان هیئت‌های ورزشی آستارا تلاش بسیاری در موفقیت‌های ورزشکاران انجام دادند.

نعیمی آستارا را مرز بین آسیا و اروپا خواند و بیان کرد: آستارا پیشانی نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و نیاز به توجه ویژه دارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس از تاسیس فرمانداری ویژه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: وزیر اطلاعات دستور بررسی تاسیس فرمانداری ویژه در آستارا را صادر کرده است.

*ورزش حرفه‌ای در آستارا توسعه می‌یابد

کیوان اسدپور فرماندار آستارا نیز در همایش مذکور به نخستین همایش تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران بین‌المللی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ورزش حرفه‌ای در آستارا توسعه می‌یابد.

حمید رضا قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در همایش تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران بین‌المللی این شهرستان اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های تجلیل از ورزشکاران موجب تقویت روحیه قهرمانان در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.

  قهرمانان و ورزشکاران بین‌المللی آستارا در همایش مذکور با لوح تقدیر و هدایا تجلیل شدند./فارس

Share