نصب باجه‌های تلفن«تماس با خدا»!+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساکنان مسیحی ایالت کانزاس می توانند توسط باجه های تلفن نصب شده در این ایالت هر زمان که بخواهند مستقیما با خدا تماس بگیرند! “مایلز کالیر” کشیش این ایالت می گوید: این باجه های تلفن در چندین شهر ایالت کانزاس نصب شده اند، که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساکنان مسیحی ایالت کانزاس می توانند توسط باجه های تلفن نصب شده در این ایالت هر زمان که بخواهند مستقیما با خدا تماس بگیرند!

“مایلز کالیر” کشیش این ایالت می گوید: این باجه های تلفن در چندین شهر ایالت کانزاس نصب شده اند، که همانند یک جلسه مشاوره مذهبی رایگان می باشند.

1771587_432
“مابلز” در ادامه افزود: این باجه ها تنها مخصوص مسیحیان نیستند، بلکه همه افراد با هر دین و آیینی می توانند وارد این باجه ها شوند و برای یک لحظه چشمان خود را ببندند و هر آنچه که در زندگی می خواهند را از خدای خود درخواست کنند.

این کشیش خاطر نشان کرد: در هر باجه تلفن دستورالعمل های خاصی قرار داده شده که به تماس گیرنده ها راهکار برقراری یک تماس قابل قبول و صحیح را با خدا آموزش می دهد. همچنین مکانی برای زانو زدن تماس گیرنده ها تعبیه شده که آنان باید پس از اتمام تماس آن را به حالت اولیه در کنار باجه قرار دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر طبق آمارهای به دست آمده هر هفته بیش از ۱۰۰ هزار تن توسط این باجه های تلفن با خدا تماس می گیرند.

به گفته مقامات شهری، نصب این باجه های تلفن منجر به کاهش جرم و جنایات در ایالت کانزاس و شهرهای اطراف آن گردیده به گونه ای که تقریبا تمامی ساکنین این شهر از این باجه ها استفاده کرده اند. شورای شهر قصد دارد تا این باجه ها را در پارک ها و امکان عمومی نیز نصب کند.

در پایان قابل ذکر است، در قرآن کریم خداوند در سوره بقره آیه ۱۸۶ به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) می فرمایند: « و هنگامی که بندگان من ، از تو در باره من سؤال کنند ، ( بگو: ) من نزدیکم! دعای دعا کننده را ، به هنگامی که مرا می خواند ، پاسخ می گویم! پس باید دعوت مرا بپذیرند ، و به من ایمان بیاورند ، تا راه یابند ( و به مقصد برسند ). »

Share