نشست استاندار گیلان با تجارو بازرگانان و کارگزاران در ستاد نظارت گمرکات گیلان

نشست تخصصی تجار ، بازرگانان ،کارگزاران و فعالان عرصه تجارت خارجی با استاندار گیلان در سالن همایش گمرکات استان گیلان برگزار گردید. به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  این نشست در صبح روز یکشنبه مورخ ۳/۹/۹۲ توسط ستاد نظارت گمرکات گیلان با حضور اکثر مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط استان و شهرستان و […]

1CCCCCCCCCCCCCCC نشست استاندار گیلان با تجارو بازرگانان و کارگزاران در ستاد نظارت گمرکات گیلان

نشست تخصصی تجار ، بازرگانان ،کارگزاران و فعالان عرصه تجارت خارجی با استاندار گیلان در سالن همایش گمرکات استان گیلان برگزار گردید.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  این نشست در صبح روز یکشنبه مورخ ۳/۹/۹۲ توسط ستاد نظارت گمرکات گیلان با حضور اکثر مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط استان و شهرستان و با محوریت رفع موانع و مشکلات امر تجارت تشکیل گردید.

در این نشست که با خیر مقدم ناظر گمرکات گیلان آغاز گردید ابتدا با شنیدن مشکلات از زبان چند تن از نمایندگان و فعالان اقتصادی ادامه یافت.

دکتر نجفی استاندار محترم استان گیلان پس از گوش دادن به موارد بیان شده از سوی تجار شروع سخنان خودرا با تبریک هفته بسیج و تشکر از حضور همه فعالان اقتصادی دراین همایش ایراد نمودند.

ایشان با اشاره به مقام شانزدهم استان گیلان از نظر توسعه یافتگی ، این رتبه را آمار خوب و مناسبی برای استان ندانسته و با تأکید به برنامه پنجم توسعه از جمله توسعه اشتغال ، افزایش  رفاه عمومیبا توجه به تلاش دولتمردان در صحنه اقتصادی و بین المللی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری ،ابراز امیدواری نمودند که مشکلات و موانع در آینده ای نه چندان دور برطرف می گردد.

دکتر نجفی افزودند: ما باید در کنار توسعه استان به توسعه کشور نیز فکر کرده وبا تمام توان ، تلاش لازم را برای کسب امتیازات مناسب برای محرومیت زدایی از استان را بکار گیریم.

در پایان این نشست استاندار گیلان با تشکر از مسئولان گمرک در تشکیل این نشست و به وجود آوردن یک جمع صمیمی و خوب بین مسئولان و فعالان عرصه اقتصاد استان تشکر و قدردانی نمودند.

 منبع: روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان گیلان

Share