نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل:

ندیمی مهمان ویژه این هفته صرفا جهت اطلاع !!!+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاشجاعی درصرفا جهت اطلاع این هفته گفت ندیمی یکی از نمایندگان مجلس که در برنامه مناظره به عنوان کارشناس حاضر شده بود بدو بدو خودش رو می رسونه به یک ساختمان دیگه چون قراره تا پنج دقیقه دیگه یه برنامه درباره ورزش شروع بشه وایشون اونجا هم تشریف دارند. (سخنان ندیمی درمورد ورزش)نگید مگه قحط الکارشناسه که یه نفر به فاصله پنج دقیقه توی دوتا برنامه حتما یک حکمتی توکار بوده

nadimisبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از واحد مرکزی خبر، شجاعی این هفته آخرین ورژن مناظره رو با خودش به صرفا آورده بود.البته مناظره ای که بیشتر شبیه همهمه بود ( پخش تصاویر برنامه مناظره و صدای همهمه کارشناسان ) خب به این ترتیب ما با دیدگاه عزیزان در مورد موضوع آشنا شدیم ، موانع و مشکلاتش و آینده طرح و سایر مواردهم بررسی و واکاوی وجمع بندی شد .در ادامه ندیمی یکی از نمایندگان مجلس که در برنامه مناظره به عنوان کارشناس حاضر شده بود بدو بدو خودش رو می رسونه به یک ساختمان دیگه چون قراره تا پنج دقیقه دیگه یه برنامه درباره ورزش شروع بشه وایشون اونجا هم تشریف دارند. (سخنان ندیمی درمورد ورزش)نگید مگه قحط الکارشناسه که یه نفر به فاصله پنج دقیقه توی دوتا برنامه حتما یک حکمتی توکار بوده .

نازک نارنجیهای هفته – وزیر اقتصاد وقتی از نماینده ها کارت زرد گرفت ، رفت اون بالا تو مجلس گفت استعفا می دم . بعضی نماینده های استانی هم که به بودجه اعتراض داشتند گفتند استعفا دادیم . آخه خدمتگزاری با این همه نازک دلی؟. راستش وقتی خبر استعفاتونو شنیدیم یه نگاه به خودمون کردیم و این برنامه که حالا به قسمت صد و سی و هشتم رسیده . اگه قرار بود انقدر مثل شما دل نازک باشیم و از اخم و تشر، جا بزنیم ، باید تاحالا ۱۳۸ بار استعفای دسته جمعی می دادیم. ۱۳۸ بار

رند هفته هم کلاهبرداریه که از کلی قاضی و کارمند قوه قضاییه نفری ۱۸ میلیون گرفته برای تعاونی مسکن قضات ، بعد کاشف به عمل اومد که اصلا زمینی در کار نیست ، قاضی ها هم از این کلاهبرداره شکایت بردند به دستگاه قضایی تا ببینه چطوری سر قضاتش رو کلاه گذاشتند . عجب مارمولکی بوده این کلابرداره.

(رییس جمهور در دانشگاه: پولی که برای این صندوق تا امروز اختصاص یافته ۲۵ میلیارد تومان بوده ، ما در مصوبه دولت این رقم رو به بیست برابر افزایش دادیم این صحبت رئیس جمهور با تشویق دانشجویان همراه بود) اصناف و گروههای دیگه هم گوش بزنگ باشن که اگه فرصت دیدار با رییس جمهور دست داد خواسته هاشونو فی المجلس بگیرند و تا تنور داغ نونو بچسبونند.ضمنا خدا رو شکر معلوم شد خزانه همچین خالی هم نیست.

یه تجربه از وزیر کار ) وزیرکار: یه تجربه تو این هشت سال کارخونه داری کوچیک داشتم با ۳۵۰ میلیون تومن ضرر، دوستان جمع شدن گفتن تو مدیریت می دونی ما هم فکر کردیم خیلی اوستای مدیریتیم) بقیه مسئولینم اگه تجربه ناکام داشتن صرفا جهت اطلاع خریداریم

رفتار مسئولانه یه راننده سوژه بعدی صرفا جهت اطلاع بود هرچند متاسفانه راننده با خودروش به یه پلنگ زده بود و کشته بودش ولی با این وجود با اینکه چند نفری امده بودن لاشه پلنگ رو ازش بخرند ولی ترجیح داده بود با محیط زیست تماس بگیره و پلنگ رو ببخشید جسد پلنگ رو در اختیار اونها بذاره.

رییس جمهور وقتی لایحه بودجه رو داد داشت می رفت آدم صحنه هایی میدید سرشار از هم زبونی ، هم دلی ، جان من بمون، یه دیقه اومدیم ببینیمت. (تذکر لاریجانی به نمایندگان : این جلو رو مثل میدان التحریر کردید بفرمایید )اصلا نمی دونم اون روز چطور شده بود وزیراهم دلشون نمیومد برند خونه هاشون (لاریجانی: بفرمایید آقای پور محمدی ظل آقا مستدام، آقای آخوندی هم دیگه انگار کاری ندارند ظاهرا)

ظریف این بار تو دانشگاه حرفی زد که زیاد ظریف نبود، البته اعتماد ما به ظریف رو دست نزد اما یه مقدار غیر تخصصی و غیر منتظره بود . ما ظریف رو به هوشمندی می شناسیم پس همون طورکه انتظار داریم دیگران با نگاه غیر تخصصی در سیاست خارجی اظهار نظر نکنند از جناب ظریف هم توقع داریم عرصه های غیر خارجی از جمله دفاعی رو به اهلش بسپارند.

بیلبورد هفته برای زیاد شدن جمعیت. “فرزند بیشتر زندگی شادتر” ، عجب عشق پسری بوده بیلبوردیه . باباهه نشسته جلو(دوچرخه) چهار تا پسر قد و نیم قد ترکش با یه دختر اون ته .

یه تابلو ام تو دماوند به چشممون خورد . نوشته بود مقدم حضرت ایت الله العظمی را (بدون اسم ) گرامی می داریم. احتمالا گفتن خودمون می دونیم منظورمون کیه.

نتایج تحقیق وتفحص از سازمان تامین اجتماعی رو که شنیدیم از برخی چیزاش شاخ دراوردیم از پاداش های انچنانی تا واگذاری زیر قیمت شرکتها وصدها حرف وحدیث دیگه . تاسف بارتر اینکه از هر جریان سیاسی بخوای ظاهرا توی لیست هست .امید واریم قوه قضاییه زودتر مشخص کنه که کجای این گزارش درسته وکجاش غلط. واقعا داره دود از کله مون میره هوا.

(رییس زامیاد در نشست خبری :برای این که بتوانیم بخشی از انتظارات مشتریان تازه پا به عرصه وجود گذاشته ما که نسل جدیدترند و نازنازی ترند …) برای نسلی که عمری کمتر از زامیاد آبی با اون ویراژ های فرمول یکی داره (تصویر ویراژ های زامیادی ) قرار شده پادرا ی نازک نارنجی بیاد به میدون با کولر ، ایر بک ، فرمون هیدرولیک که صدای موتورش تو اتاق نمیاد. (پخش تصاویر خودروی جدید زامیاد که صدای موتورش بسیار زیاد و غیر قابل تحمله )

لینک دانود فیلم صرفا جهت اطلاع

پی نوشت:

خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با جناب آقای ندیمی یکی از نمایندگان پرتلاش گیلان در مجلس تماس گرفت تا نظرشون رو در خصوص برنامه صرفا جهت اطلاع این هفته جویا شود که متاسفانه  این ارتباط تلفنی برقرار نشد بهرحال پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این آمادگی را  دارد تا نظر آقای ندیمی را در خصوص برنامه صرفا جهت اطلاع ۲۰.۳۰ این هفته بشنود و در اختیار مخاطبان فرهیختته اش قرار دهد .

Share