ناظمی: امیدوارم میزبان خوبی برای ملوان باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ناظمی در مورد دیدار روز جمعه با ملوان، گفت: هر دو تیم گیلانی هستند و می‌خواهند از اعتبار فوتبال گیلان دفاع کنند. امیدوارم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی از این بازی لذت ببرند. وی ادامه داد: ما در همه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ناظمی در مورد دیدار روز جمعه با ملوان، گفت: هر دو تیم گیلانی هستند و می‌خواهند از اعتبار فوتبال گیلان دفاع کنند. امیدوارم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی از این بازی لذت ببرند.

2-1-2013124115426

وی ادامه داد: ما در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و در این مسابقه هم می‌خواهیم همین طور باشد. البته ابتدا می‌خواهیم میزبان خوبی برای ملوان باشیم و بعد هم بازی قابل قبولی ارایه کنیم. از همه هواداران داماش هم می‌خواهم که در این دیدار فقط تیم خودشان را تشویق کنند.

 سرمربی داماش گیلان در مورد اینکه برخی بازیکنان می‌گویند حاضرند تمام بازی‌ها را ببازند اما در دربی گیلان بازنده نباشند، گفت: این حساسیت‌ها از قدیم در این بازی بوده است و امیدوارم بازی زیبایی شود تا مردم از دیدن آن لذت ببرند زیرا هر دو تیم هم استانی هستند.
ناظمی در مورد اینکه چقدر تصور می‌کند صحبت‌های او و جلسه‌ای که در هیئت فوتبال برگزار می‌شود در برقراری آرامش در ورزشگاه تاثیرگذار باشد، گفت: امیدوارم تاثیرگذار باشد. جلسه خوبی در هیئت فوتبال گیلان برگزار شد و امیدوارم با این جلسه حاشیه‌ها کم شود. این حاشیه‌ها از قدیم بوده و امیدوارم در آینده حاشیه‌ها کمتر شود.
سرمربی داماش گیلان در مورد بحث کناره‌گیری امیر عابدینی از مدیریت این باشگاه گفت:امیدوارم او از باشگاه داماش نرود. ایشان پیگیر حل مشکلات باشگاه داماش هستند.
ناظمی در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه دیدار گفت: من هیچ وقت فوتبال را پیش بینی نمی‌کنم.

 

 

 

Share