ممنوعیت فعالیت زنان درمشاور املاک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران نسبت به نوع فعالیت بانوان در دفاتر مشاور املاک هشدار داد و گفت: مباشر و مشاور زن نباید در دفاتر مشاور املاک استخدام شوند که پیش‌تر هم اماکن بر این موضوع تاکید کرده بود. حسام عقبایی  با اشاره به ممنوع بودن استخدام و […]

املاک72475_l_Descبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران نسبت به نوع فعالیت بانوان در دفاتر مشاور املاک هشدار داد و گفت: مباشر و مشاور زن نباید در دفاتر مشاور املاک استخدام شوند که پیش‌تر هم اماکن بر این موضوع تاکید کرده بود.

حسام عقبایی  با اشاره به ممنوع بودن استخدام و فعالیت نیروی زن در دفاتر مشاور املاک به عنوان مشاور و مباشر املاک اظهار کرد: دفاتر مشاور املاک فقط می‌توانند منشی یا کارمند زن استخدام کنند.

عقبایی با بیان اینکه بانوان می‌توانند پروانه کسب برای راه‌اندازی دفاتر املاک دریافت کنند، افزود: در حال حاضر از ۱۲۰۰ مشاور املاک دارای پروانه کسب ۸۰۰ نفر زن پروانه کسب دارند.

وی در این زمینه به مشاوران املاک هشدار داد و گفت: زنان نمی‌توانند در دفاتر املاک مباشر یا مباشر باشند اما می‌توانند مباشر مرد داشته باشند و پروانه کسب دریافت کنند./ایسنا

Share