ملوان به بخش خصوصی واگذار خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان از مذاکره با یک سرمایه‌گذار برای حمایت از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در لیگ‌برتر فوتبال ایران خبر داد. محمدرضا بدیعی‌فر  با بیان اینکه مذاکراتی را در تهران و بندرانزلی با یک سرمایه‌گذار برای حل مشکلات مالی باشگاه ملوان در این هفته و هفته گذشته […]

malavanبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان از مذاکره با یک سرمایه‌گذار برای حمایت از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در لیگ‌برتر فوتبال ایران خبر داد.

محمدرضا بدیعی‌فر  با بیان اینکه مذاکراتی را در تهران و بندرانزلی با یک سرمایه‌گذار برای حل مشکلات مالی باشگاه ملوان در این هفته و هفته گذشته انجام داده‌ایم، اظهار کرد: با ادامه روند مذاکرات به زودی مشکلات ملوان بر طرف می‌شود.

وی با بیان اینکه فعلا نمی‌توانم جزئیات این مذاکرات را مطرح کنم، افزود: از نماینده مردم انزلی در مجلس، فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه انزلی تشکر می‌کنم که در این مذاکرات همکاری‌های لازم را انجام دادند.

عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان با تقدیر از تلاش‌های رضا پورشعبان شهردار بندرانزلی، گفت: این سرمایه‌گذار علاوه بر در اختیار گرفتن سهام باشگاه ملوان قصد سرمایه‌گذاری در شهر را نیز دارد و شهردار بندرانزلی نیز همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته است.

بدیعی‌فر در رابطه با دیدار حساس دو تیم گیلانی در لیگ برتر، تصریح کرد: شورای تأمین استان برای این دیدار برنامه‌ریزی خوبی کرده است اما بهتر بود این دیدار در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شد تا تنش‌ها کاهش یابد و کنترل شرایط بهتر انجام شود.

وی افزود: ورزشگاه عضدی در مرکز شهر رشت قرار دارد و اتوبوس‌های هواداران ملوان مسیری را طی می‌کنند که می‌تواند تنش‌ها را افزایش دهد در حالی که ورزشگاه سردار جنگل به مسیر فرعی به سمت انزلی دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان با توجه به رفتار هواداران در دیدارهای گذشته این دو تیم، اگفت: از هواداران دو تیم می‌خواهم تحت تاثیر عده‌ای تماشاگرنما قرار نگیرند و شئونات اخلاقی را رعایت کنند./تسنیم

Share