آیت الله قربانی در نماز جمعه مطرح کرد :

ملت ایران پاسخ دهنده اصلی مذاکرات هسته‌ای هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه رشت امروز به برگزاری مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت: دشمنان نمی‌خواهند مشکلات هسته‌ای ایران حل شود؛ اما این را بدانند که اگر به صداقت ملت ایران پاسخ مثبت ندهند به زودی پاسخ مناسب از مردم ایران دریافت خواهند کرد.

در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همه چیز را می‌توان از متون اسلام استخراج کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به واقعه کربلا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) نشانه بصیرت ملت ایران دارد که در مقابل ظلم همواره ایستاده هستند.

آیت الله قربانی

وی به بارندگی‌ها شدید و سیل اخیر در بعضی از شهرستان‌ها استان اشاره کرد و گفت: مسئولان باید سعی کنند هر چه سریع‌تر مشکلات مردم سیل زده را رفع کنند.

آیت‌الله قربانی با اشاره به انفجار اخیر در سفارت ایران در بیروت، تصریح کرد: در این حادثه حجت‌الاسلام انصاری که یکی از خدمت‌گزار به نظام اسلامی بود به مقام رفیع شهادت دست یافت.

امام جمعه رشت تاکیدکرد: شهید انصاری به مدت ۱۰ سال، مدیرکل ارشاد گیلان و فردی مدیر و مدبر بود که در همه مسئولیت‌ها را با موفقیت سپری کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران با همکاری سوریه و لبنان به دنبال ریشه‌کنی تروریست‌ها در سوریه است، خاطرنشان کرد: این حرکت تروریستی لبنان نوعی انتقام از جمهوری اسلامی بود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزود: همان‌طور که ریشه خوارج در اسلام کنده شد، ریشه تروریست‌ها، وهابی‌ها و تکویری‌ها نیز باید از اسلام کنده شود.

اسرائیل و دشمنان انقلاب نمی‌خواهند مذاکرات به نتیجه مناسب برسد

آیت‌الله قربانی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ۵ ۱ با تیم مذاکره کننده ایران در ژنو، بیان کرد: اسرائیل و دشمنان انقلاب نمی‌خواهند مذاکرات به نتیجه مناسب برسد.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی باید به صداقت ملت ایران پاسخ مناسب دهند، اظهار کرد: اگر کشورهای غربی در مذاکرات هسته‌ای صرفاً به دنبال منافع خود باشند، جمهوری اسلامی نیز می‌تواند صرفاً با اتکا و توانایی‌های خویش بسیاری از مشکلات خود را برطرف کند.

امام جمعه رشت با اشاره به سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین و هفته بسیج، تاکید کرد: بسیج امروز در برابر قدرت‌های اهریمنی داخلی و خارجی مانند کوه ایستاده است.

۶۰۰ هزار نیروی بسیج سوری به ارتش سوریه کمک می‌کنند

وی تصریح کرد: سوریه به این دلیل توانسته است در مقابل تروریست‌ها مقاومت کند که شجره طیبه بسیج را الگوی خود قرار داده است.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه هم‌اکنون در سوریه ۶۰۰ هزار نیروی بسیجی سوری وجود دارد که ارتش سوریه کمک می‌کنند، گفت: بسیج پشتوانه انقلاب و فدایی رهبر است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمنان بدانند بسیج امروز آماده تر از هر روز دیگری است، خاطرنشان کرد: باید با اندیشه و آرمان شهدا به دنبال برطرف کردن مشکلات کشور باشیم./تسنیم

Share