به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

مظفری زاده : آقای عابدینی بیا ، من روی خطم!

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سعید مظفری‌زاده داور معروف فوتبال ایران در گفت‌وگوی خود با برنامه ۹۰ به حرف‌های امیر عابدینی مدیرعامل  داماش گیلان واکنش نشان داد. . عابدینی که هفته گذشته مظفری‌زاده را به تغییر نتیجه بازی متهم کرده بود. در این هفته اتهامات خود را به سمت نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشاند. […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سعید مظفری‌زاده داور معروف فوتبال ایران در گفت‌وگوی خود با برنامه ۹۰ به حرف‌های امیر عابدینی مدیرعامل  داماش گیلان واکنش نشان داد.

(36). عابدینی که هفته گذشته مظفری‌زاده را به تغییر نتیجه بازی متهم کرده بود. در این هفته اتهامات خود را به سمت نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشاند. او گفته بود در مورد مظفری‌زاده چیزهایی می‌داند که اگر بگوید مظفری‌زاده از صحنه داوری خداحافظی خواهد کرد.

دیشب اما مظفری‌زاده با شهامت روی خط آمد و از عابدینی خواست هر چه درباره‌اش می‌داند بگوید و در این زمینه مضایقه نکند که البته عابدینی تا انتهای برنامه هم روی خط ۹۰ نیامد.
او گفت:« او اتهام تبانی و فساد را مستقیم به فدراسیون می زند و خود فدراسیون و سازمان لیگ باید پاسخگوی این ادعا باشند اما درباره خودم. من هفته قبل هم می خواستم روی خط بیایم که این کار را نکردید اما حالا هم می گویم. اگر عابدینی حرفی دارد بیاید و بگوید . امیدوارم او بیاید حرف هایش را بزند و فدراسیون بررسی کند یا ما مقصریم که باید مجازاتش را بپذیریم و اگر هم تقصیر از ما نبود طرف مقابل با برخوردی تند مواجه شد.» او همچنین گفت یک سال است که از برخوردها با داوران شاکی شده اما به اصرار عسگری هنوز داوری می کند.

Share