کارشناس مسائل سیاسی :

مشکل امروز ما مدیریت منابع داخل کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه امروز در مدیریت منابع داخلی کشور مشکل داریم، گفت: تحریم‌ها اثرگذاری مورد نظر آمریکایی‌ها را نداشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید حسین علوی ظهر امروز در مناظره با صادق زیباکلام با عنوان «ایران و آمریکا، تعامل یا تقابل» در تالار حکمت دانشگاه گیلان، با بیان اینکه توکل به خدا سبب پیشرفت‌های ایران شده است، اظهار کرد: ما با دشمنانی روبه‌رو هستیم که حتی دارو را نیز تحریم می‌کنند.

139209091515223371642823

وی با بیان اینکه ملت ایران عزت‌، شرف و انسانیت خود را با پول معامله نمی‌کند، افزود: مشکلات کشور زمانی برطرف می‌شود که همه در خط اسلام قرار بگیریم.

کارشناس مسائل سیاسی، اسلام را برنامه‌ای برای زندگی در دنیا و آخرت دانست، گفت: در تفکر اسلامی دنیا اصالت ندارد و محلی برای امتحان انسان است.

علوی با بیان اینکه در تفکر مادی‌گرایان پیشرفت و توسعه صرفاً در قالب ماده دیده و تفسیر می‌شود، تصریح کرد: کشوری که از بمب هسته‌ای استفاده کرده در شأنی نیست که حق هسته‌ای ما را سلب کند.

وی با اشاره به حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی مانند القاعده در جنگ سوریه، افزود: آمریکا برخی از گروه‌های تروریستی را در لیست سیاه قرار داده است، اما از آن‌ها حمایت می‌کند.

کارشناسی مسائل سیاسی گفت: آمریکا می‌خواهد تا همه ملت‌ها آن طور که او می‌گوید زندگی کنند.

علوی انرژی هسته‌ای را مادر تمام صنایع دانست و افزود: حداقل فایده انرژی هسته‌ای تولید برق و بی‌نیازی به نفت و سوخت‌های فسیلی است.

به گفته وی، امروز بسیاری از داروهای جدید با کمک علوم هسته‌ای تولید می‌شوند.

کارشناس مسائل سیاسی، اکثر مشکلات کشور را ناشی از سوء مدیریت دانست و تصریح کرد: اکنون در مدیریت منابع داخلی کشور مشکل داریم.

علوی با اشاره به وجود بالغ بر ۸۰ میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف، گفت: تحریم‌ها اثرگذاری مورد نظر آمریکایی‌ها را نداشته است.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی آزادی بیان وجود دارد، تصریح کرد: خوشحال هستیم که نظام اسلامی سبب شده تا هر فردی بتواند نظرات خود را بیان کند./نسنیم

Share