مسرور خبرداد:

راه اندازی شعبه ویژه ثبت اسناد در منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور با بیان اینکه نیازمند تسریع در امور اداری منطقه آزاد انزلی هستیم، اظهار کرد: شعبه ویژه ثبت اسناد و املاک در منطقه آزاد انزلی تاسیس می‌شود.

masrurبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور با بیان اینکه نیازمند تسریع در امور اداری منطقه آزاد انزلی هستیم، اظهار کرد: شعبه ویژه ثبت اسناد و املاک در  منطقه آزاد انزلی تاسیس می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس توافق صورت گرفته باتوجه با حجم و گستره فعالیت‌ها و نیازمندی‌های ثبتی منطقه در حوزه ثبت املاک، این شعبه به زودی راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به برگزاری نشست مشترک با اداره‌کل ثبت اسناد و املاک گیلان، گفت: در این نشست که در منطقه آزاد انزلی برگزار شد، مسائل و مشکلات ثبتی اراضی محدوده این منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مسرور تصریح کرد: دو طرف بر حضور گروه ویژه اداره کل اسناد و املاک استان به منظور تعیین حدود پلاک‌های نوار ساحلی و عرصه‌های ملی تحویل به  منطقه آزاد انزلی به توافق رسیده و مقرر شد جلسه مشترک دیگری با حضور مدیران ثبت شهرستان‌های انزلی، رشت و بخش خمام برای بررسی مسائل ثبتی این منطقه تشکیل شود.

به گفته وی، عمران و آبادانی و ارائه خدمات عمومی، رشد و توسعه اقتصادی، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی، ایجاد اشتغال سالم و مولد، تنظیم بازار کار و کالا، تشویق تولید و صادرات کالا، ورود و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی از اهداف منطقه آزاد انزلی است.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: این منطقه جذب فناوری‌های جدید و انتقال علم و دانش فنی به عوامل تولید داخلی همسو با توسعه علمی و فناوری جهان، تسریع در فرآیندهای تجاری و اقتصادی و فناوری با ایجاد بستر مناسب جهت انجام آزمایشی طرح‌ها و تعمیم آن به سراسر کشور که رسالت تعامل فعال با جهان، منطبق با اسناد چشم انداز بیست ساله کشور را دنبال می‌کند.

مسرور خاطرنشان کرد: منطقه آزاد انزلی  محدوده‌ای از شهرستان انزلی به مساحت تقریبی سه هزار و ۲۰۰هکتار خشکی و تا عمق دو کیلومتر از آبهای ساحلی محدوده است./تسنیم

Share