سردار حق‌بین در مراسم تجلیل از بسیجیان شرکت مخابرات گیلان

مذاکره‌کنندگان غربی نتوانستند در مقابل ملت ایران ایستادگی کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمدعلی حق‌بین عصر دیروز در مراسم تجلیل از بسیجیان شرکت مخابرات گیلان به مناسبت گرامیداشت سی‌وچهارمین‌ سالروز بسیج مستضعفین اظهار کرد: مذاکره‌کنندگان غربی نتوانستند در مقابل ملت ایران ایستادگی کنند و تسلیم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمدعلی حق‌بین عصر دیروز در مراسم تجلیل از بسیجیان شرکت مخابرات گیلان به مناسبت گرامیداشت سی‌وچهارمین‌ سالروز بسیج مستضعفین اظهار کرد: مذاکره‌کنندگان غربی نتوانستند در مقابل ملت ایران ایستادگی کنند و تسلیم شدند.sardar hagbin

وی موفقیت مذاکرات هسته‌ای را با رهنمودهای ولایت فقیه و ایستادگی ملت ایران عنوان کرد و افزود: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز به دنیا درس مقاومت و ایستادگی دادند.

سردارحق‌بین با اشاره به فشار دشمن از طریق جنگ فیزیکی، نرم و تحریم‌ها به مردم ایران، تصریح کرد: دیپلماسی نرمش قهرمانانه در مذاکرات هسته‌ای موجب تحسین دنیا از ملت ایران شده است.

فرمانده لشگر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در ادامه بیداری اسلامی را به برکت خون شهدا و نظام پر برکت نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: استعدادهای نظام اسلامی هر روز شکوفاتر می‌شود.

وی همچنین به سفر رئیس موزه فرانسه به ایران اشاره کرد و یادآور شد: رئیس موزه فرانسه خاک شلمچه را عبادتگاه توصیف کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان در این مراسم  با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: موفقیت در مذاکرات هسته‌ای به برکت خون شهدا، رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش‌های دولت تدبیر و امید و ایستادگی ملت ایران محقق شده است.IMG_4855

رضا خضردوست، داشتن روحیه جهادی و توسعه فناوری اطلاعات را از جمله تلاش‌های بسیجیان در حوزه مخابرات عنوان کرد.

وی افزود:  بسیج را فقط بعنوان یک نیروی رزمی که هشت سال با متجاوز جنگیده و ایثارها داشته و رشادتها از خود نشان داده نبینیم ، ما بسیج اساتید ، بسیج پزشکان ، بسیج مهندسین داریم و امروز هم در جمع بسیجیان شرکت مخابرات هستیم وظیفه ما امروز که در این مقطع حساس قرار داریم با توجه به رشد سریع و برق آسای تکنولوژی و فناوری اطلاعات که هر روز آن نسبت به روز قبل در حال تغییر و تحول است ، چیست ؟

ما به عنوان یک بسیجی باید نهایت سعی و تلاش خود را برای بکارگیری تمام پتانسیل های موجود استفاده کنیم تا همانند دوران هشت سال دفاع مقدس ، سرافراز و پر افتخار بعنوان الگو در جامعه باشیم .

به گزارش دیارمیرزا  در این مراسم از تعدادی از بسیجیان شرکت مخابرات گیلان با هدایایی تجلیل شدند.

Share