مدیران سازمان تأمین اجتماعی چه خودروهایی سوار می‌شدند+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  بر پایه اسناد ضمیمه گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی ، مسئولان سازمان تأمین اجتماعی به مرکب‌های خاص علاقه ویژه‌ای داشتند و خودروهای معمول نظیر پژو ۴۰۵ یا سمند چندان مطلوب نظرشان واقع نمی‌شده و از این حیث با خودروی شاسی بلند، پیگیر امور این سازمان بوده‌اند؛ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  بر پایه اسناد ضمیمه گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی ، مسئولان سازمان تأمین اجتماعی به مرکب‌های خاص علاقه ویژه‌ای داشتند و خودروهای معمول نظیر پژو ۴۰۵ یا سمند چندان مطلوب نظرشان واقع نمی‌شده و از این حیث با خودروی شاسی بلند، پیگیر امور این سازمان بوده‌اند؛ رویدادی که بخش کوچکی از آن در دسترس است.، یکی از کارهای جالبی که در دوره مدیریت سعید مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی صورت پذیرفته، تجهیز بخشی از ناوگان حمل و نقل این مجموعه بوده و خودروهای ویژه‌ای در این زمینه به خدمت گرفته شده‌اند تا بتوان با آرامش بیشتری به وضعیت دارایی‌های این مجموعه رسیدگی کرد و احیاناً به‌کارگیری خودروهای معمول اداری نظیر سمند، ۴۰۵، پرشیا و… منجر به ‌زحمت برای سرنشینان نشود و حتی زانتیا نیز در شأن چنین سازمان ثروتمندی نیست!

318034_498

در همین چهارچوب، حسب مجوز مدیرعامل سازمان در ۱۸/ ۷/ ۹۱ یک دستگاه خودرو هیوندای ۵۵ IX به بهای ۲ میلیارد و ۱۹۰میلیون ریال، معادل ۲۱۹ میلیون در فروردین ۹۲ خریداری کرده که مبلغ ۵۹ میلیون تومان از محل تجهیز مراکز تأمین اعتبار پرداخت شده است. بر پایه آنچه در گزارش تحقیق و تفحص مجلس آمده، برای خرید این ماشین‌، مراحل قانونی طی نشده است.

نکته جالب اینکه‌ خودروی هیوندای ۲۱۹ میلیونی جایگزین خودروی زانتیا شده و بر درخواست خرید تأکید شده که پیرو تأکید سعید مرتضوی در بازدید از مجموعه نمک‌آبرود، پیگیری تهیه این خودرو انجام شده‌ است. چنین تصور می‌شود خودروی شاسی بلند، امکان بهتری برای بازرسی فراهم می‌آورد که خودروی زانتیا فاقد آن است .

318028_676 318021_422 318022_901 318023_527 318024_542 318025_514 318026_490 318027_750

Share