مخالفت مجلس با طرح نماینده لنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسکوت ماندن ۶ ماهه طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مخالفت کردند.  نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به عنوان طراح مسکوت ماندن شش ماهه این طرح، گفت: رییس جمهوری معتقد به احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی است، اما خروجی […]

اتمام 99 درصدی پروژه درمان‌بستر اطاقور لنگرود/اجرای پروژه پایگاه امداد هوایی شرق گیلان در لنگرود

majlisبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسکوت ماندن ۶ ماهه طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مخالفت کردند.

 نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی به عنوان طراح مسکوت ماندن شش ماهه این طرح، گفت: رییس جمهوری معتقد به احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی است، اما خروجی کمیسیون اجتماعی درباره این طرح نظر طراحان و رییس جمهوری را که مسوولیت مستقیم را در امور بودجه و نیروی انسانی دارد، تامین نمی کند.

وی از تدوین لایحه احیای سازمان مدیریت، برنامه ریزی و بهره وری در دولت یازدهم خبر داد و اظهار داشت: مواضع مشترک مجلس و رییس جمهوری در خصوص احیای سازمان سازمان مدیریت، برنامه ریزی ایجاب می کند طرح مجلس و لایحه دولت در هم ادغام شود تا دغدغه همه برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح مجلس سازمان مدیریت و برنامه ریزی جایگاهی برای استاندار در تصمیم گیری ها قائل نیست و این موضوع غیر قابل قبول است؛ افزود: اجازه دهید فضای کارشناسی سطح بالایی در قالب احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی شکل بگیرد بنابراین از شما می خواهم با طرح مسکوت ماندن شش ماهه موافقت کنید.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مخالفت با مسکوت ماندن شش ماهه این طرح، گفت: به اندازه کافی درباره مسکوت ماندن یا ادامه کار صحبت کرده ایم.

وی گفت: اگر چه ممکن است رییس جمهوری و دولت درباره معاونت های برنامه ریزی و نظارت راهبردی و منابع نیروی انسانی نظر خاصی داشته باشند که می توانند نظر خود را در قالب لایحه دو فوریتی به مجلس اعلام کنند، ولی باید اجازه دهیم تا طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه ریزی و بهره وری که ممکن است ایرادات جزئی هم داشته باشد ادامه یابد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۷۸رای موافق، ۱۰۶رای مخالف و ۱۰ رای از ۲۲۹ نماینده حاضر با مسکوت ماندن شش ماهه این طرح مخالفت کردند./ایرنا

 

Share