محصول جدید شرکت سایپا +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تولید خودرو تیبا که هم اکنون در دو شرکت سایپا کاشان و سایپا تولید می‌شود با تعریف پروژه‌ای به منظور پاسخگویی بازارهای داخلی و خارجی قرار است به ۸۰۰ دستگاه در روز برسد. طبق اعلام گروه سایپا، رونمایی از مدل هاچ بک این خودرو به نام تیبا ۲ نیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تولید خودرو تیبا که هم اکنون در دو شرکت سایپا کاشان و سایپا تولید می‌شود با تعریف پروژه‌ای به منظور پاسخگویی بازارهای داخلی و خارجی قرار است به ۸۰۰ دستگاه در روز برسد.

طبق اعلام گروه سایپا، رونمایی از مدل هاچ بک این خودرو به نام تیبا ۲ نیز با استقبال مشتریان مواجه شده و بازار داخلی آماده عرضه این خودرو تا پایان امسال است. بر این اساس خطوط تولید تیبا در کارخانه سایپا در تهران مراحل نهایی خود را طی می‌کند و به زودی فاز اول تولید تیبا ۲ در سایپا آغاز خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس آمارها تولید این خودرو در سال جاری نسبت به سال گذشته با افزایش روبرو شده است و بیش از ۲۹ هزار دستگاه خودرو تیبا در سال جاری تولید شده که نسبت به آمار ۱۲ هزار دستگاهی سال گذشته قابل توجه است.

24fd9c51-f428-49da-b9eb-74d11dd36b1c

Share