محجوب:مرتضوی و دوستانش باید آماده حضور در دادگاه باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: آقای مرتضوی و دوستانشان باید خود را آماده کنند تا در دادگاه از خودشان دفاع کنند. علیرضا محجوب در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما آنچه […]

mahjoo-bبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: آقای مرتضوی و دوستانشان باید خود را آماده کنند تا در دادگاه از خودشان دفاع کنند.

علیرضا محجوب در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما آنچه را که باید درباره تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی می‌گفتیم، گفتیم. اراده مجلس تعقیب موضوع است.

وی ادامه داد: مجلس گزارش را خوانده و تصویب کرده است. بقیه کارها گزارش قضایی است و ما همه را دعوت می‌کنیم منتظر پیگیری‌های قضایی و حقوقی این مساله باشند.

محجوب با بیان این‌که «هفته آینده جلسه‌ای با حضور مسئولین قضایی تشکیل خواهد شد» گفت: ما هفته آینده با مسئولین قضایی دیدار خواهیم کرد و راجع به این پرونده با آنها صحبت خواهیم کرد.

این نماینده مجلس در پاسخ به پرسشی درباره کارت هدیه‌های دریافت شده از سوی نمایندگان مجلس، اظهار کرد: در مجلس نهم هیچگونه مدرکی دال بر این اتهام به ما داده نشده اگر کسی هم کارت هدیه گرفته باشد، اسم و مشخصات‌شان را نداریم. آقای مرتضوی سه نوبت به مجلس آمدند و لیستی ندادند. رییس مجلس اصرارش بر این بود که این لیست داده شود.

وی تاکید کرد: آنچه آقای مرتضوی انجام داد مربوط به مجلس هشتم و مجالس گذشته بود.

محجوب در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا کسی از مجلس نهم کارت هدیه نگرفته است؟ گفت: گرفتن هر مبلغی به عنوان هدیه رسید می‌خواهد. یک هدیه پنج میلیون تومانی رسید می‌خواهد و در سازمان تامین اجتماعی کسی چنین هدیه‌ای را بدون رسید نمی‌دهد./ایسنا

Share