آیا جدال مجلس با دولت دهم همچنان ادامه دارد ؟

مجلس اسناد هدیه میلیونی مرتضوی به رحیمی و وزیر کار را فاش کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برخی از نزدیکان دولت دهم از دریافت‌کنندگان اصلی پول های سرگردان در سازمان تامین اجتماعی به مدیریت سعید مرتضوی بوده‌اند که در گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی نام آنها به همراه اسناد مربوطه ذکر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی درحالی در مجلس قرائت شد که حرف و حدیث‌های زیادی در پی داشت.

 به دنبال ارایه بخشی از این گزارش از سوی تریبون مجلس به رسانه‌ها، سعید مرتضوی مدیرعامل وقت سازمان تامین اجتماعی، برخی از مفاد این گزارش را غیر واقعی خواند و حتی نمایندگان را محکوم به دریافت کارت هدیه کرد تا تمرکز افکار عمومی را از مشکلات عدیده پیش آمده در سازمان به سمت این موضوع هدایت کند.
حال آنکه مرتضوی در تکذیبیه خود اعلام کرده بود بسیاری از پرداخت‌ها از محل منابع غیر شمول سازمان مذکور بنا به تصویب هیات امنای این نهاد صورت گرفته و محل ایراد نیست در حالی که هیات تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی بسیاری از این پرداخت‌ها را شبه‌ناک و باعث تعجب می‌دانست که نمونه آن پرداخت ۵۰ میلیون تومانی به رحیمی معاون اول رئیس جمهور دولت دهم  بود که در ادامه، سند این پرداخت ارایه می‌شود:
97847_704
علاوه بر دریافت مبلغ ۵۰ میلیون تومان از سوی سازمان تامین اجتماعی به رحیمی معاون اول رئیس جمهور دولت دهم ، مبالغ دیگری نیز در سطوح همین پرداخت‌ها از سوی سعید مرتضوی صورت گرفت که نمونه بارز آن، مبلغ یک میلیارد ریال معادل ۱۰۰ میلیون تومان به شیخ‌الاسلامی وزیر قبلی وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی بود که در سند ارایه مبلغ فوق، سمت وی به عنوان معاون اجتماعی رئیس جمهور مطرح شده است.
97848_419
 به دنبال همین بذل و بخشش‌ها و به دستور شخص سعید مرتضوی طی دو دستور مبلغ ۵۰ میلیون تومان و ۱۰۰ میلیون تومان در قالب کارت هدیه به عباسی سرپرست وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شد.
97849_721
گفتنی است؛ توافقات هیات امنا برای پرداخت مبالغ مذکور سندیت خاصی نداشته و دلایل این پرداخت‌ها برای اعضای هیات تحقیق و تفحص مجلس و جامعه هدف مشخص نیست حال اینکه تمام این اسناد در قالب گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی به مراجع قضایی تحویل داده شد تا مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

97850_890

به گزارش خانه ملت، لازم به  ذکر است خبرگزاری خانه ملت در روزهای آینده برخی دیگر از اسناد گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی را منتشر خواهد کرد.
Share