مبهم بودن سهام عدالت در بودجه

جعفرزاده جزییات جلسه غیرعلنی مجلس را افشا کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سخنان مصباحی مقدم در نشست غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: مصباحی مقدم ضمن تشکر از دولت برای ارائه به موقع لایحه بودجه ۹۳ کل کشور به مجلس، انتقاداتی را نیز به این بودجه وارد دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سخنان مصباحی مقدم در نشست غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ مصباحی مقدم ضمن تشکر از دولت برای ارائه به موقع لایحه بودجه ۹۳ کل کشور به مجلس، انتقاداتی را نیز به این بودجه وارد دانست.

47751_thumنماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: مصباحی مقدم در ادامه سخنان خود نسبت به مشخص نبودن افزایش حقوق کارکنان، مبهم بودن وضعیت سهام عدالت و قانون هدفمندی یارانه‌ها، انتقاداتی را مطرح کرد که نوبخت نیز به سوالات وی پاسخ داد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، خاطر نشان کرد: در کل رییس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس  بودجه سال ۹۳ کل کشور را تایید کرد هرچند انتقاداتی را نیز به آن وارد دانست.

Share